Skip to content

PPC

GadLabs
-
Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.
használcikk-piac
-
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem. Csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelésével tudták tartani a tavalyi szintet az e-kereskedők, de ez sem volt elég: az inflációs adatok fényében a helyzet valójában a piac csökkenését tükrözi
Egyre drágább a Google-ön hirdetni a Covid-19 miatt
-
A ppconline.hu kutatásában annak járt utána, hogy a pandémia milyen módon befolyásolta a kattintási díjakat és a keresési mennyiségeket 2020-ban, és mire számíthatnak a hirdetők ez alapján a 2021-es évben.
Elérhető a Google Shopping Magyarországon
-
Júniusi magyarországi indulása óta folyamatosan erősödik a Google Shopping. Jelenleg a Google keresési hirdetéseiből érkező kattintások közel 50 százaléka érkezik Shopping-hirdetésekből - azon keveseknél, akik már használják - a Growww Digital adatai szerint.
Elérhető a Google Shopping Magyarországon
-
A világ számos országa után mától Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
Egy márka online jelenlétének felépítése nem egyszerű feladat, ezért írtunk 7 tippet, amelyek mentén felépítheted vállalkozásod kommunikációját.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
Geiger Tamás
-
Online marketing szakember, a digitális analitika és a PPC hirdetések szakértője.
SEMrush tanulmány: megcáfolt e-kereskedelmi PPC mítoszok
-
Webáruházak számára PPC kampányokat futtatni izgalmas feladat, de vannak mítoszok, amelyekkel ideje leszámolni. A SEMrush aktuális tanulmánya ezeket mutatja be részletesen, adatokkal alátámasztva.
10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
-
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.