A Decathlon Magyarország kereskedelmi igazgatója.

A ranglétrát végigjárva került a cég hazai vezetésébe, ő felel többek között a társaság online és offline kereskedelmi stratégiájáért, a marketingkommunikációért, a francia anyacéggel való kapcsolatért, illetve az áruházlánc hazai terméklistájának összeállításáért.

A Modern Üzleti Tudományok Fősikoláján végzett 2006-ban, és diploma után rögtön csatlakozott a sportszerkereskedőhöz, alig egy évvel a cég hazai bemutatkozását követően. Előbb műveleti igazgató, majd részlegvezető, később áruházigazgató lett. 2012-től a Decathlon magyarországi leányvállalatának e-kereskedelmi-, majd 2014-től kereskedelmi igazgatója.

Az ő irányítása alatt indult el a Decathlon webshopja, amivel 2017-ben elnyerték az Év Internetes Kereskedője Díjat. Ezzel kapcsolatban korábban azt mondta a Kosárértéknek, hogy elsősorban a vásárlók elégedettségére kell koncentrálni ahhoz, hogy valaki sikerrel pályázzon egy ilyen díjra.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bal%C3%A1zs-kabarcz-81834398/