Számtalan előnnyel jár mind a vásárló, mind az e-kereskedő számára, ha a vevő egy termékből vagy termékcsomagból rendszeres kiszállítást kérhet. Vajon mennyire elterjedt ez a modell?
Continue readingKobza András
E-kereskedelmi és online marketing szakember, a LifeStyleShop.hu, a ShoeXpress.sk és a ShoeXpress.ro cipő és táska webáruházak alapítója és vezetője.
Üzleti végzettségű kereskedelmi szakember, a cég e-kereskedelmi tevékenységének minden területével foglalkozik, fő hangsúllyal az áruválaszték és a marketing hatékony kialakítására, végrehajtására. Pályáját egy multinacionális tanácsadó cégnél kezdte, majd innen igazolt át a kkv szektorba, családi cégbe. A cég e-commerce és online marketing csapatát a kezdetektől vezeti.
Az online kereskedelem és marketing lelkes „diákja”, hisz a folyamatos tanulásban és fejlődésben. KKV vezetőként generalista, az online kereskedelem sok területét kell átlátnia.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/andraskobza/
Az EU egyszerűsíti az e-kereskedőket érintő ÁFA-szabályozást
Az új forgalmiadó-szabályozás megkönnyíti majd a más EU-országokba értékesítő e-kereskedők életét és számos visszaélésnek szab gátat.
Continue reading5+1 tipp offline kampányok konverzióméréséhez
A TV-ben, újságban, szórólapon elhelyezett hirdetéseink eredménye is hatékonyan mérhető néhány ügyes fogással, a használatuk remekül kiegészítheti az online kommunikációs tevékenységünket.
Continue readingMárkareputáció a Black Friday tükrében
Rekord mértékű vásárlás, felfokozott várakozás és heves utózöngék – évről évre hasonló reakciók jellemzik a Black Fridayt. Megnéztük, hogy vélekedtek a vásárlók tavaly és idén a kampányokról és a kereskedőkről.
Continue readingÚj EU szabályok az elektronikus fizetés biztonságáért
Az Európai Bizottság új szabályokat fogadott el az üzletekben bankkártyával és az online végrehajtott elektronikus fizetések biztonságosabbá tétele, és a felhasználók bizalmas pénzügyi adatainak védelme érdekében.
Continue readingA gamification lehetőségei az e-kereskedelemben
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.
Continue readingTesztüzemben jól futott a blackfriday2017.hu
Első alkalommal működött idén egy olyan gyűjtőoldal, ami több e-kereskedő fekete pénteki ajánlatát gyűjtötte össze – a honlap meghirdetését a résztvevők közösen finanszírozták.
Continue readingE-kereskedelem: a multichannel korszak küszöbén
Nagy érdeklődés övezte a HWSW mobile! konferenciát, melynek Kereskedelem mobilon szekciója a Kosárérték szervezésében zajlott.
Continue readingA netezők 85%-a online vásárolna karácsonyra, átlag 35 ezer forintért
Az Árukereső.hu és a GKI Digital felméréséből kiderül, hol, hogyan és mennyiért terveznek karácsonyi ajándékokat vásárolni a magyar internetezők.
Continue reading