Van, ahol már-már percekben mérik a kiszállítási gyorsaságot

Az elektronikus kereskedelmen belül az egyik legfontosabb új fogalom a gyors kereskedelem, amely a megrendelt termékek minél gyorsabb kiszállítását jelenti. Indiában olyan verseny bontakozott ki ebben a szolgáltatásban, hogy a q-commerce-szel foglalkozó cégek részvényei a tőzsdén is versenyt futnak egymással a drágulásban.

Continue reading

Nyolc meghatározó trend – Minden, ami megkerülhetetlen lesz 2025-ben az e-kereskedelemben

trend

Bár a hazai e-kereskedelmi szektor továbbra sem tért magához a 2023-as sokkból, az e-kereskedelem továbbra is dinamikusan fejlődik világszerte, így az új technológiákhoz és a fogyasztói szokások változásaihoz való alkalmazkodás elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez. 2025-ben az is trend lesz, hogy ezek a változások felgyorsulnak.

Continue reading

Csomagautomata: a jövő fenntartható kézbesítési megoldása

csomagautomata

Az e-kereskedelem bővülésével párhuzamosan a szállítási rendszerek is új kihívások elé kerülnek: gyorsaság, kényelem, költséghatékonyság és fenntarthatóság. A csomagautomaták ezekre az igényekre egyszerre kínálnak választ. Ez az innovatív kézbesítési forma nemcsak a vásárlóknak nyújt rugalmasságot, de a szolgáltatók és webshopok számára is komoly előnyökkel jár.

Continue reading

Itt az idő, hogy ne higgy a saját szemednek! – szintet léptek az internetes csalók

csalók

Az idei évben már gőzerővel használják az internetes bűnözők a mesterséges intelligenciát is a csalásaikhoz. A webáruházak tulajdonosainak számítaniuk kell rá, hogy a nevükben, márkájukat lekoppintva léphetnek fel, illetve, hogy ügyfélként is kibertámadások áldozatává válhatnak. Az online piacok hamis játékosait nagyon nehéz felismerni.

Continue reading

Jöhet a drágulás, de a kínaiak ettől nem ijednek meg

Ha az Egyesült Államok és az EU megszigorítja az alacsony értékű áruk importjának behozatalát a területére, az Kínában üzletek csődjével és állások elvesztésével járhat, ám azok a kínaiak, akik a mezőgazdasági munkáról átálltak az olcsó áruk termelésére, nem akarnak visszamenni a „földet túrni”. Egy helyszíni riport betekintést nyújt a kínai e-kereskedelem másik oldalába.

Continue reading

Miért nem hagyják el a kereskedők a bezárás árnyékába került TikTokot?

tiktok

Az Egyesült Államokban betilthatják a TikTok működését január végétől, ha az online platform nem talál magának kínai tulajdonosa helyett egy amerikait. Ám ez a „rémisztő hír” a jelek szerint egyáltalán nem készteti menekülésre a portál shopjában értékesítő online kereskedőket. A TikTok piactere vajon mit kínálhat, amit más nem?

Continue reading

A webáruház bukásának 10 oka – és elkerülésük módjai

Az elektronikus kereskedelem mögött már elég hosszú múlt áll ahhoz, hogy kiderüljenek a buktatók, amelyek egy webáruház sikertelenségét okozhatják. A szakértők sokféle listát készítettek ezekről. A legérdekesebb talán az, amelyben az érintettek avatnak be: miért vallottak kudarcot. Az is kiderül, hogyan lehet elkerülni a hibáikat.

Continue reading