Hogyan védje egy kkv a márkáját? Ha eddig nem tette, most itt egy jó alkalom: december 8-ig Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kkv-k támogatást a védjegyoltalmukhoz.
Continue readingHalló, Shopify? Most akkor ki is fegyverzi fel a lázadókat?
Az e-kereskedelmi piac két meghatározó cége, az Amazon és a Shopify furcsának tetsző együttműködési megállapodást kötött. A “Buy with Prime” fulfillment szolgáltatás használata magyarázatért kiált.
Continue readingDeepfake: hat eszköz, amivel fejest ugorhatunk az AI világába
Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.
Continue readingMagyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás
Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangoltfelvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől.
Continue readingAz amerikai piacon kezdenek öldöklő versenybe a nagy kínai B2B-szolgáltatók
A kínai gazdaság gyengesége tovább ösztönözte a B2B-szolgáltatásokat kínáló kínai vállalkozásokat, köztük az Alibabát is, hogy az amerikai piacon elért terjeszkedéssel kárpótolják magukat halványabb hazai teljesítményükért.
Continue readingDöntő fontosságú a technológia alkalmazásának képessége (Digiméter 10. rész)
Nem a technológia határozza meg a digitalizáció sikerét. A technológia alkalmazásának képessége viszont nagyobb hatással bír, mint maga a technológia.
Continue readingA vásárlói döntés befolyásolása a neuromarketing eszközeivel
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze – és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
Continue readingHogyan hasznosítható a for-profit designer tudás a non-profit szektorban?
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
Continue readingMitől szárnyal a retail média?
Kijött a WARC friss jelentése: globálisan 128 milliárd dollárt költenek el a cégek a retail médiában. Jövőre pedig várhatóan több mint 140 milliárdot fognak. Miért? Mire? Kinél?
Continue readingA weben építhető erős identitásra fogad a kávépiac üdvöskéje
A kávézásban az igényesség és a minél magasabb elérhető minőség is jó üzlet. Egy amerikai cég azt is bizonyítja, hogy mindez többekkel, közösen is működőképes lehet.
Continue reading








