”Mivel késői belépők vagyunk, a növekedésre koncentrálunk”

Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.

Continue reading

Friss logisztikai trendek: ezek mellett nem érdemes most elmenni

2024 aligha lesz könnyű év az e-kereskedelem számára, a logisztika pedig mindig is kritikus területe volt az online kereskedelemnek – idén sem lesz ez másképp. Melyek azok a trendek, amelyek 2024-ben kapnak erőre vagy térnek vissza a logisztikával kapcsolatos közbeszédbe? Milyen trendek uralják a logisztikai világot – a globális kereskedelem gerincét?

Continue reading

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

webáruház

Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. 

Continue reading