A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
Continue readingLooker Stúdió – példabeszéd az adatbázis kapcsolat kialakításához
A Looker Studio különböző adatforrásokból származó adatokat képes egy felületen prezentálni. A megoldáscsomag könnyen értelmezhető, testre szabható vizuális irányítópultok kialakítására jól használható – bemutatjuk miként állítsunk be riportot saját adattárházunkból.
Continue readingA hosszú kulcsszavakkal legyőzhetik Góliátot a webáruház-Dávidok
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
Continue readingA pontosan lőtt reklám: SMS-sel kontrollálható a vásárlók figyelme
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, „lejárt” reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
Continue readingGerő Viktor: most jön el igazán a mi időnk
A Meska kívül-belül átalakult, sőt: Romániában is megjelent. A csendesen kezdett expanzióról és a kézműves piactérben rejlő lehetőségekről kérdeztük a cég régi-új társtulajdonosát.
Continue readingLétezik jó marketingstratégia a Z generációhoz
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló…
Continue readingBelépünk a monopolizálható és kisajátítható igazság korába?
A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.
Continue readingAz üzleti e-mail az online dress code?
Az üzenetküldésben az e-mail verhetetlen, de nem igazán a gyorsasága miatt. A másodlagos jelentéstartalommal bíró jelek fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet, de az is nagy feladat, hogy miként lehet jól szűrni az e-mail tengerben.
Continue readingLooker Studio – Tükröm-tükröm mutasd meg nékem
Sokan – azok is, akik a Google Analytics 3-as verziójával (GA+) jól boldogultak – azzal szembesültek, hogy az új, GA4-es felület és funkcionalitás nagymértékben különbözik a korábban megszokottól, és nehézségeket okoz. Erre is nyújt egy alternatív megoldást a Google Looker Studioja.
Continue readingA szövegírás nem annyi, mint újra feltalálni a melegvizet
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
Continue reading