A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
Continue readingElőbb betartatni a szabályokat, és csak utána hozni újakat!
Az Ecommerce Europe az EP választás közeledtével programot hirdetett: egységes szabályozást, egyenlő versenyfeltételeket és számos egyéb igényt is megfogalmaztak, hogy jobb feltételeket érjenek el az öreg kontinens e-kereskedőinek.
Continue reading”Mivel késői belépők vagyunk, a növekedésre koncentrálunk”
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
Continue readingSneci.hu: Mit tettünk, amikor a rendőrség kereste a csomagot?
A raktározás kérdése minden webáruház tulajdonosban felmerül. Milyen raktározási módszert érdemes használni: kiszervezni vagy saját berkeken belül megoldani? A Sneci tulajdonosa saját tapasztalatait osztja meg ezügyben.
Continue readingRémálom a visszaküldött áruk logisztikai kezelése, de a szellemek megszelídíthetők
A visszaküldött áruk kezelése az e-kereskedők legnehezebb logisztikai feladata. A probléma súlyát mutatja, hogy a reverse logistics menedzselése a logisztikai szakma egyik önálló ágává növi ki magát.
Continue readingMit adott nekünk az idei CES?
Az e-kereskedőknek mindig érdemes legalább fél szemmel a CES-re figyelniük akkor is, ha netán nem értékesítenek technológiai eszközöket. Azért is, mert ez határozza meg, hogy milyen eszközei lesznek a vevőiknek – és azért is, mert itt derülnek ki az adott évre várható fogyasztói technológiai trendek is.
Continue readingFriss logisztikai trendek: ezek mellett nem érdemes most elmenni
2024 aligha lesz könnyű év az e-kereskedelem számára, a logisztika pedig mindig is kritikus területe volt az online kereskedelemnek – idén sem lesz ez másképp. Melyek azok a trendek, amelyek 2024-ben kapnak erőre vagy térnek vissza a logisztikával kapcsolatos közbeszédbe? Milyen trendek uralják a logisztikai világot – a globális kereskedelem gerincét?
Continue readingKis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni.
Continue readingMilyen SEO trendek várhatók 2024-ben?
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
Continue readingA sírba viheti az e-kereskedőket a „baráti csalás”
Az e-kereskedők az internetes lopások, a kuponmanipuláció és a visszaküldési csalások nyomán évente összesen százmilliárd dollár veszteségre számíthatnak a következő években.
Continue reading








