Nehéz, folyamatos megújulást és kreativitást igénylő, és pont ezért sokszor frusztrálónak tűnő tevékenységként vagyunk hajlamosak elkönyvelni a tartalomgyártást… és sokszor sajnos igazunk is van.
Continue readingMitől lesz különleges az idei Ecommerce Expo?
Február utolsó napján tartják idén az Ecommerce Expót. A hazai e-kereskedelmi szakma legnagyobb rendezvénye már a nyolcadik événél jár, a szervezők azonban most is készülnek újdonságokkal és meglepetésekkel.
Continue reading“Ha eddig azt gondoltuk, hogy itt verseny van, akkor tévedtünk”
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
Continue readingE-kereskedelem: kemény év volt a 2023-as, de az idei még durvább lesz
Az elektronikus kereskedelem erősen technológiaigényes tevékenység, ezért elkerülhetetlenül, állandó változásokkal, helyenként a korábbi megoldásokat leromboló újításokkal jár. Így lesz ez 2024-ben is. Sőt!
Continue readingEredményes, boldog új évet kívánunk!
Ha sikerült nagyjából jól, „helyesen” kiválogatni azokat az ecommerce témákat, emberi és vállalati példákat és folyamatokat, amelyek elolvasása számotokra értéket jelentett, akkor mi 2023-ban célba értünk. Bízunk benne, hogy az év mérlegét így vonhatjuk meg… Boldog új évet kívánunk!
Continue readingDeepfake, Womenpower, fast fashion: 2023 legnépszerűbb cikkei a Kosárértéken
Rekordmennyiségű cikket közöltünk idén, de ennél sokkal fontosabb, hogy a Kosárérték E-kereskedelmi Magazin 2023-ban annak megfelelően alakult át, hogy az olvasóinkat, titeket, a ti információs és összefüggés- igényeiteket még inkább ki tudja szolgálni. Összegyűjtöttük az év legolvasottabb ecommerce cikkeit, érdemes vetni rájuk egy pillantást!
Continue readingEgyesek betegre fogják keresni magukat 2024-ben
Szuperlatívuszokban írnak a tőzsdei szakírók az ecommerce ipar két régi és egy új vállalatáról, amelyekbe annak ellenére érdemes tőkét fektetni, hogy részvényeik nagyon drágák. Igen, az egyikük a Shopify
Continue readingTipp: Hogyan használjuk a közösségi médiát az ünnepek alatt?
A közösségi média marketing célú használata a karácsonyi, ünnepi időszakban egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy érzelmi szinten (is) kapcsolódjunk a célcsoportunkkal. Az ilyen típusú elérések nem csak a direkt eladásra lehetnek hatással, hanem a vásárlók elkötelezettségét és márkahűségét is számottevően növelhetik.
Continue readingEmber legyen a talpán, aki választani tud az e-kereskedelmi platformok közül
Alaposan fel kell kötnie a nadrágját annak, aki el akar igazodni a legjobb e-kereskedelmi platformok között, főként azért, mert mindegyik másban jó. Ez derül ki a szoftverek összehasonlításából.
Continue readingVarázslat a webshopodban – avagy: inkább olvass egy jó fantasyt…
Próbáltam a nagy összképet darabokra szedni és részenként vizsgálni, hátha így könnyebb rájönni, hogy milyen személyes tudás, praktika vagy folyamat áll egy-egy sikeres, jó webshop mögött.
Continue reading