Kell-e a világnak egy új email típus, és vajon az interaktív levél jót tenne-e az e-kereskedelemnek? Gondolatok a Google AMP for Email kezdeményezése kapcsán.
Continue readingMentsük meg az elhagyott kosarakat!
A webáruházakban az elhagyott kosarak aránya akár 70% is lehet, de megfelelően kialakított visszahívó kampányokkal átlagon felüli konverziós arányt és jelentős plusz bevételt is elérhetünk.
Continue readingBevezetés az e-kereskedelmi affiliate marketing világába
A webáruházunk forgalmának jót tesz, ha partnerek is kínálják a termékeinket, ugyanakkor a zökkenőmentes együttműködéshez szükség van néhány dologra.
Continue readingJó tudni: így működik a Google Chrome új hirdetésszűrője
A Chrome böngésző február 15. óta szűri a bosszantónak ítélt hirdetéseket. Érdemes tudni, hogyan kerülhetjük el, hogy reklámjaink ebbe a kategóriába essenek.
Continue readingGoogle Pay: hivatalosan is elindult a keresőóriás integrált fizetési megoldása
Nem akar lemaradni a Google sem az Amazon és az Apple mögött, ezért egységesítette fizetési megoldását. Az egy hónapja bejelentett szolgáltatás pár napja indult.
Continue readingAz amerikai vállalatok számára nagy lehetőség a tengerentúli e-kereskedelem
Az e-kereskedelem bővülése az Észak-Amerikán és Nyugat-Európán kívüli régiókban a leggyorsabb, az amerikai vállalatok mégsem csaptak le ezekre a piacokra.
Continue readingA reklámblokkolók rontják az Analytics-adataink minőségét
A hirdetésblokkoló szoftverek a webáruházunk látogatottsági adatait is jelentős mértékben torzíthatják, megnehezítve az optimalizáláshoz szükséges döntéseket.
Continue readingFelmérés: lassul a magyar online kiskereskedelem növekedése
Leginkább az árakkal és a szolgáltatás minőségével lehet megnyerni a vevőket a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint.
Continue readingÍgy kerüljük el a SEO katasztrófát egy webshop megújításakor
Egy új webshop élesítésekor óriási károkat okozhatunk, ha az átirányításokat nem kezeljük megfelelően, előre eltervezett és pontosan kivitelezett módszertan szerint.
Continue readingKutatás: mobilos vásárlási szokások Amerikában, Angliában, Hollandiában
A három eltérő piac olyan hasonlóságokat mutat, amelyekre egy magyar webáruház esetében is érdemes lehet odafigyelni.
Continue reading