Skip to content

A/B teszt

438089901_474197118395051_8441967031977973661_n
-
Napjaink vállalkozója egyre inkább egy vallási vezető szerepét tölti be a cégek élén. Utat mutat, sokszor érzelmek alapján hoz döntéseket, és bizonyos értelemben ugyanolyan áhítattal tekintünk rá, mint egy szakrális vezetőre. Ezzel nincs is baj, viszont egy webáruház tulajdonosaként érdemes a száraz tényekre is hangsúlyt helyezni.
Ezért ne hagyd ki a tesztelést!
-
Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.
A digitális kirakatok perszonalizációja, avagy a sliderek jelene és jövője
-
E-kereskedőként kihagyhatatlan, ugyanakkor jelentős erőforrást lekötő marketing felület a webshopban elhelyezett digitális kirakat, népszerűbb nevén a Slider. Egy esettanulmány eredményeivel mutatjuk be, hogy érdemes és időszerű az alapoktól újragondolni a használatát.
5 ajánlott eszköz A/B teszteléshez
-
Korábbi cikkeinkben bemutattuk az A/B tesztelés módszertanát, majd a gyakorlati alkalmazással kapcsolatos tippeket, most összeszedtünk öt általunk kedvelt eszközt, amelyek segíthetnek a munka során.
A konverzióoptimalizálás alapjai - hogyan, és hogyan ne?
-
A legtöbb esetben a megérzéseink vagy tapasztalataink alapján tippeljük meg, hogy mi lesz a hatás, azonban tudatosan fejleszteni csak mérések és eredmények alapján lehet.