Az Ecommerce Expo teret ad arra, hogy a webshop kereskedők odalépjenek egymáshoz, megosszák sikereiket, kudarcaikat és elinduljanak a párbeszédek. Jövőre szökő év lesz – a találkozó így a legkülönlegesebb napra került. Az előkészületeket nem lehet elég hamar elkezdeni.
Continue readingWebshippy: Hogyan vásárolnak a weben most a magyarok?
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
Continue readingGoogle Ads Stratégia Webáruházaknak – Avagy a P-max kampányok felturbózása
Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.
Continue readingMobilra fel! Itt az új kihívás az e-piacterek kis boltjaival szemben is
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott – egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
Continue readingAz egyikük főnyeremény lehet: nyolc Big Data analitikai eszköz összehasonlítása
Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum – érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.
Continue readingAz lehet a jó üzlet titka, ha az e-kereskedők kínaiul tanulnak
A fejlett világ jómódú lakói hajlamosak megfeledkezni arról, hogy náluk jóval szegényebbekkel osztoznak a Föld bolygón. Pedig, ők tudják: mi a jó üzlet, a jó B2C és B2B kereskedés titka.
Continue readingOkoslogisztika emeli új szintre a házhozszállítást
Az online megrendelések mintegy 40 százaléka meghiúsul, mert a megrendelő nem találja elég gyorsnak a kiszállítási időt. Ráadásul: a megrendelők mintegy harmada már a megrendelés napján szeretné kézhez kapni az online vásárolt terméket. Okoslogisztika a megoldás.
Continue readingA fura értékesítési tölcsér esete az éjszakában
Sabri Suby neve nem cseng ismerősen a magyar piac szereplőinél, ami nem csoda, hiszen ausztrál. Az azonban, hogy a világ másik végén, az elmúlt két évtizedben felküzdötte magát a legnagyobbak közé, olyan vásárlói tapasztalati tőke birtokosává tette, amiből nálunk is tanulni lehet. A “Sell Like Crazy”-t olvasni öröm!
Continue readingÉrinthetik az e-kereskedőket az EU új kibervédelmi előírásai
A NIS2 névre hallgató EU-s irányelv számos piaci szektorban megköveteli, hogy a nagy szereplők vegyék komolyan a kiberbiztonsági kockázatokat és ültessék át gyakorlatba azokat az eljárásokat, amikkel megelőzhetők és kezelhetők az efféle támadások.
Continue readingMiért nem érvényesül a marketing alapszabály a B2B világában?
A figyelemfelkeltés mintha nem működne túl jól a B2B marketing világában. De miért nem sikerül az egyik vállalatnak a másik figyelmét felkeltenie? Két buktató, három válasz és négy felkiáltójel a megoldás.
Continue reading








