Lezárult az Árukereső.hu által alapított, 11. alkalommal megrendezett verseny, amely a hazai webshopok egyik legrangosabb megmérettetése.
Continue readingAz Amazon megnyitja első kézbesítési központját Belgiumban
Hollandia után belga területen, Antwerpen külvárosában telepít újabb létesítményt a világ legnagyobb e-kereskedője.
Continue readingA jövőbeni sikeres értékesítés kulcsa a minél több adat
A KÜRT Akadémia ősszel hiánypótló képzést indított az e-kereskedelem szereplői számára. A képzésen résztvevő oktatók és hallgatók közül négyen egy kerekasztal-beszélgetés keretében vitatták meg a hazai e-kereskedelmi piac elmúlt időszakát és a legnagyobb kihívásait.
Continue readingA kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain
A blockchainről eddig leginkább a kriptovaluta rendszerek, például a Bitcoin kapcsán hallhattunk, azonban két nagy előnyét, a jobb átláthatóságot és adatbiztonságot a marketing területén is egyre több téren kamatoztathatjuk.
Continue readingA GVH 40 milliós bírság mellett a fogyasztók kompenzálására kötelezte az Alzát
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Alza.hu a termékek egy részénél agresszíven, javarészt valótlan tartalmú üzenetekkel sürgette felhasználóit mihamarabbi vásárlásra.
Continue readingDrága az ügyfélszerzés? Hatékonyabb a megtartás!
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
Continue readingAjánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”
A releváns termékajánlások nagyban tudják javítani a felhasználói élményt, ezáltal növelik a konverziót, a vásárlói hűséget és elkötelezettséget is.
Continue readingA KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével
A COVID-19 járvány miatt a digitalizáció soha nem látott sebességgel indult fejlődésnek. A szolgáltatók webes értékesítésének térnyerésével az ERP szolgáltatók kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik digitális folyamatainak támogatására.
Continue readingDíjat nyert a VirtualJog az Év honlapja 2021 pályázatán
Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatán, az Év Honlapja 2021. pályázaton különdíjat nyert a VirtualJog az „Év technológiai megoldása” kategóriában.
Continue readingA Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.
Continue reading








