Milyen hatással lehet a konfliktus a térség és különösen Magyarország online kereskedelmére? A nemzetközi sajtóhírek és a hazai szereplők segítségével elemeztük a helyzetet és a várható kilátásokat.
Continue readingEgyre inkább a nemzetközi piacra épít az Alibaba
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
Continue readingNagy várakozás övezi itthon a közelgő BNPL lehetőségeket
Egyre aktívabb a „vásárolj most, fizess később” jellegű, pénzügyi applikációk körüli online információcsere: a Neticle elemezte, mit gondolnak róluk a hazai felhasználók.
Continue readingNemzetközi terjeszkedésbe kezd a lengyel Allegro
A legnagyobb lengyel ecommerce piactér, az Allegro február végén jelentette be, hogy a rendkívül sikeres 2021-es üzleti év után kilép a nemzetközi piacra.
Continue readingA vásárlók a kiszállítás minőségén keresztül ítélik meg a webáruházat
Milyen ötlet alapján születik meg egy webáruház? Mivel jár együtt az indulás? A logisztikai megoldásoknál milyen szempontokat érdemes figyelembe venni? Mi egy sikeres webáruház titka?
Continue readingÚjra együtt – A 2022-es Ecommerce Expón jártunk
Egy év szünet után, 2022 február 17-én került sor ismét a hazai e-kereskedelem egyik legfontosabb eseményére, a budapesti Ecommerce Expóra.
Continue readingÚjabb eljárás: elektronikai áruházláncok akciói miatt indított vizsgálatot a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított két elektronikai nagyáruházlánc, a Media Markt és az Euronics üzemeltetőivel szemben, mivel akciótartási gyakorlatuk megtéveszthette a fogyasztókat.
Continue readingJön az új fizetési megoldás: bankkártya elfogadására is alkalmas lesz az iPhone
Az Apple bevezette a Tap-to-Pay-t, amivel a kereskedők külön eszköz nélkül, közvetlenül az iPhone-jukon fogadhatnak érintéses bankkártyás fizetést.
Continue readingHamarosan átveheti a vezetést Németország az európai e-kereskedelmi piacon
Az Egyesült Királyság jelenleg is vezető szerepet tölt be Európában az e-kereskedelemben, Németország azonban várhatóan 2025-re átveszi a vezető pozíciót.
Continue readingÖt trend, amely meghatározza a házhoz szállítás következő öt évét
A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi óriásraktárakat felváltó kisebb depók, a vásárlók mind pontosabb tájékoztatása és a futárok magas szintű képzése – a DoDo szakértői szerint ez az öt irány határozza meg a logisztikai fejlesztések jövőjét.
Continue reading








