A CXPA Hungary network meetupján vendégeinkkel arról beszélgettünk, hogyan támogatja a jól tervezett és menedzselt ügyfélélmény a webáruházakat abban, hogy kiemelkedjenek a hasonló sémák és megoldások tömegéből.
Continue readingFel! Nőttünk! XVIII. E-kereskedelmi Konferencia május 24-25-én
Két év után végre ismét Visegrádon találkozik a hazai e-kereskedelem színe java, ahol 50-nél is több előadó számol be az aktuális újdonságokról, piaci trendekről, logisztikai megoldásokról, külföldi terjeszkedésről, számítástechnikai kihívásokról.
Continue readingKözel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem.
Continue readingAmerikában bűnügyi nyomozás indulhat az Amazon ellen
Az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumának illetékes bizottsága szerint a cég éveken át manipulálta a felhasználókkal közölt adatokat, melynek nyomán számos jelenlegi és egykori vezető ellen indulhat eljárás.
Continue readingDigitális üzletfejlesztés: Webshop manager képzést indít a BKIK
A digitális kereskedelem az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat, mind mennyiségben, mint pedig mértékben, ezért 2022 április 8-án Webshop manager képzés indul a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében.
Continue readingA nagyvállalati webshopok 5 legfontosabb előnye
A B2C webshopok kiszolgálása ma már nem csak egyedi fejlesztéssel lehetséges: az Adobe Commerce vállalati rendszerben minden fontos funkciót megtalálhatunk.
Continue readingA fogyasztóvédelem aktuális kérdései – szakmai konferencia
A fogyasztóvédelem aktuális kérdései címmel rendez szakmai konferenciát a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) és a Budapesti Békéltető Testület (BBT) 2022. március 30-án 10.00 órától.
Continue readingA Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon
A GWI és a Publicis Groupe Hungary felmérésből kiderült, hogy a 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét.
Continue readingAznapi kiszállítás bármely webshop számára – elindult a Webshippy Prio szolgáltatása
A 16 óráig leadott rendelések a rendelés napján este 22 óráig garantáltan célba érnek azon webshopok esetén, akiknek a cég saját termékes logisztikáját kezeli, és azoknál is, akik a Marketplace katalógusból értékesítenek.
Continue readingA megvásárolt termékek közel ötöde visszáruként végzi Amerikában
Majdnem minden ötödik értékesített terméket voltak kénytelen visszavásárolni az amerikai kiskereskedők 2021-ben, összesen mintegy 761 milliárd dollár értékben.
Continue reading








