A versenytársak találati pozíciói és annak változásai kulcsfontosságú információkat adnak a kezünkbe ahhoz, hogy a saját SEO stratégiánkat kialakítsuk. Ehhez viszont adatokra van szükség.
Continue readingNem kötelező a telefonos ügyfélszolgálat az e-kereskedelemben
Egy új jogszabály-módosítás alapján május 28-tól a webshopok kötelesek tájékoztatni a fogyasztókat a telefonszámukról. Az Ecommerce Hungary állásfoglalást kért és kapott az Igazságügyi Minisztériumtól.
Continue readingA Shopify új funkciókat jelentett be, és tovább erősíti pozícióit
A Shopify Editions néven futó, komplex csomag többek közt a B2B és a C2C kereskedelmet, az egy érintéses “Tap-To-Pay” fizetést, és a különböző rendszerekkel történő integrációt is támogatja.
Continue reading„Próbafülke” az otthonunkban? A LifeStyleShop és a Trans-Sped megcsinálta
A főként lábbeliket forgalmazó LifeStyleShop a Trans-Sped logisztikai szolgáltatóval karöltve egyedülálló megoldást vezetett be, hogy az online vásárlással járó egyik legnagyobb nehézséget kiküszöbölje.
Continue readingA britek is vizsgálatot indítottak az Amazon ellen
Az Egyesült Királyság Verseny- és Piacfelügyeleti Hatósága (CMA) az Amazon adatkezelésével és piaci erőfölényének kihasználásával kapcsolatban fogalmazott meg aggályokat.
Continue readingMindenki gyűrje fel az ingujját: nehéz idők jönnek az e-kereskedelemre
Az iparág jelenlegi problémáiról és várható kilátásairól kérdeztük Várkonyi Balázst az eMAG Magyarországtól, illetve Csányi Zoltánt a Dressától.
Continue readingPublicis Groupe: árérzékeny nemzet a magyar
Nehezedő gazdasági környezetben visszafogjuk magunkat, ha költésekről van szó – derült ki egy régiós felmérésből.
Continue readingAdósságspirálba taszítja a vásárlókat a BNPL?
Egy, a közelmúltban végzett kutatás szerint azok a brit vásárlók, akik Buy Now Pay Later szolgáltatást használnak, egyre később törlesztik a fennálló tartozásukat.
Continue readingMeglepetéssel robbantott az Év Webshopja verseny
2022-ben sem maradhat el a hazai webshopok egyik legrangosabb megmérettetése, Az Év Webshopja, amely idén egy konferenciával is bővül.
Continue readingE-kereskedelem a gyártói szektorban
A webáruházak több 100 milliárdos forgalmat képesek generálni, amely mindenképpen okot ad arra, hogy a B2B szektor is elkezdjen nyitni a digitális lét felé. De miért éri meg egy gyártónak vagy nagykereskedőnek, hogy webshopot üzemeltessen?
Continue reading








