A Zalando kizárólagos együttműködést kötött a Nike-val

Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón

A német e-kereskedelem zászlóshajója, a Magyarországon is jelenlévő Zalando és a Nike további bővítik korábbi kereskedelmi együttműködési szerződésüket.

A közeljövőben a Zalando vásárlói hozzáférhetnek a korábban csak Nike klubtagoknak járó, exkluzív termékekhez és digitális tartalmakhoz is. A Nike történetében ez az első alkalom, hogy “csak” Európában jelen lévő platformmal köt ilyen szintű megállapodást.

A Zalando esetében ez 25 piacon mintegy 49 millió aktív vásárlót jelent. Nem véletlen, hogy erre a cégre esett a Nike választása, akik a bejelentést követően kiadott, közös közleményben igen bizakodóak a partnerséget illetően. “Bízunk benne, hogy a partneri együttműködés keretében elérhető, exkluzív Nike ajánlatok komoly vonzerőt jelentenek majd platformunk vásárlói számára.” – nyilatkozta David Schneider, a Zalando társigazgatója.

Exkluzív Nike tartalmak a Zalando kínálatában

Az együttműködés persze kétirányú: a Nike Klubtagsággal rendelkező felhasználók hozzákapcsolhatják fiókjukhoz Zalando vásárlói profiljukat és fordítva, így a cég exkluzív ajánlatai elérhetőek lesznek a kereskedő kínálatában is.

A klubtagok számára elérhető termékek száma kiegészül a Zalando kínálatával is, a fast fashion specialista digitális vásárlási élményével. A partneri együttműködés kezdetben 10 európai országra korlátozódik majd, a kiemelt, csak klubtagok számára elérhető Nike termékek egyelőre a kiválasztott országokban lesznek elérhetők. Első körben Németország, Hollandia, Franciaország, Belgium, Dánia, Svédország, Finnország, Olaszország valamint Lengyelországban jelennek meg majd, kiegészülve az októberben megnyíló osztrák piaccal.

Növekvő vásárlói elvárások

“Mindannyian érezzük, hogy a vásárlói elvárások egyre növekednek irányunkban. Éppen ezért sport fontossága mellett feladatunknak tartjuk azt is, hogy összekössük őket a megfelelő kereskedőkkel, akik egyfajta inspirációt nyújthatnak ehhez a vásárlás révén. Az olyan partnereken keresztül, mint a Zalando, még gyorsabban, hatékonyabban és egyszerűbben kiszolgálhatjuk az ilyen jellegű igényeiket” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Carl Grebert, a Nike európai régióért felelős igazgatóhelyettese.

A Nike korábban nem igazán kereste a kapcsolatot a nagykereskedőkkel, többnyire saját értékesítés csatornáin keresztül árulta limitált termékeit. Az első nagyobb partnerségi együttműködésre az amerikai piacon szintén csak tavaly került sor – akkor a Dick’s hálózatával tettek kivételt. Az EU piacán pedig a Zalandoval egyidőben az brit JD Sportssal terveznek még hasonlót.

mm
Jóbi Attila

Onlinemarketing-menedzser, újságíró, médiamenedzser és tartalomipari beszállító.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!