Az idei évre is áthúzódó makrogazdasági kihívásokkal küzdő D2C márkák sokféle eszközt bevetnek a minél jövedelmezőbb működés érdekében. Áttekintjük a legfontosabbakat.
Continue readingGoogle vs. Unió: ismét kénytelen engedni a technológiai óriás
A cég nagyobb átláthatóságot ígér a platformján, és több, a szolgáltatásait érintő vállalást tesz az EU jogszabályainak való megfelelés érdekében.
Continue readingLemondott Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője
Klekner Péter azonnali hatállyal távozik a cseh Rohlik Grouphoz tartozó online szupermarket, a Kifli.hu ügyvezetői posztjátról. A pozíciót a Procter & Gamble-től érkező Gabriel Makki kapta meg – írja a Forbes.
Continue readingDAC7: itthon is kötelező az adatszolgáltatás a platformok számára
Az adminisztratív együttműködésről szóló uniós direktíva, a DAC7 értelmében a hazai piactereknek és szolgáltatásközvetítőknek is adatokat kell szolgáltatniuk partnereik tevékenységéről.
Continue readingKosárérték Évindító – 2023. február 9. – MagNet Közösségi Ház
Ismét személyes találkozóra hívunk benneteket február 9-ére a MagNet Közösség Házba, amelyen szakértők elemzik ki év eleji kutatásunk eredményeit.
Continue readingVálasz a ChatGPT-re: jön a Google Sparrow
Hamarosan komoly fordulat jöhet a mesterséges intelligencia általunk is megismerhető ágában: a Google mesterséges intelligenciával foglalkozó részlegénél, a DeepMindnál fontolgatják, hogy már idén kiadják a ChatGPT riválisát.
Continue readingDebrecen a magyar e-kereskedelem egyik központja
Ha Magyarország üzleti és technológiai központjáról beszélünk, akkor először mindenkinek Budapest jut az eszébe. Ám az elmúlt években Debrecen jelentős fejlődésen esett át, így méltán hívhatjuk az ország második legjelentősebb üzleti központjának.
Continue readingNem jött össze a piacszerzés: kivonul a Shopee Európából
Felszámolja lengyelországi leányvállalatát, és ezzel megszünteti európai tevékenységét a szingapúri székhelyű Shopee.
Continue readingeMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
Continue reading5+1 tartalmi SEO trend 2023-ban
A januári tervezést, évindítást és stratégiaalkotást elősegítendő összegyűjtöttük, milyen újdonságokra és erősödő tartalmi tendenciákra lehet számítani 2023-ban a legnevesebb SEO szakértők szerint.
Continue reading








