Skip to content

Ecommerce Hungary Konferencia

ecommerce
-
A XX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia színhelye új volt, a téma- és problémaérzékenység, az e-kereskedelmi szektort érő hatások "kibeszélési hajlandósága" azonban a régi, megszokott, nyílt sisakos.  - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének beszámolója következik.
e-ker-konf
-
A XX. E-kereskedelmi konferencia kulcstémái a Temu, a mesterséges intelligencia és az export kényszerei lesznek. David Chmelař, a Heureka Csoport vezérigazgatója, a konferencia nyitóelőadója a piacterek, árösszehasonlító-oldalak és a határon átnyúló e-kereskedelem mellett teszi le a voksát.
ECH nagydíj
-
Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.
Ecommerce Hungary
-
Két nagy eseményen is részt vehetnek a hazai e-kereskedők és az őket támogató szolgáltatók a következő hónapokban: az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH) idén is megrendezi a Magyar E-kereskedelem Napját, valamint a 19. Ecommerce Hungary Konferenciát.
A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
-
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.
545 mrd Ft: tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kiskereskedelem
-
545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt, és nőtt 10 év alatt 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére a hazai internetes kiskereskedelem.
42C9F133-B787-4081-9B85-85AEC00F3263
-
Az Auchant intenzíven foglalkoztatja a korszerű technológiai megoldások, például az automata boltok bevezetése, de hogy látják ma Magyarországon az online FMCG piacot?