Az idő múlásával az OpenAI legújabb generatív nyelvi modellje, a GPT-4 nem javul, hanem romlik. Azokon a teszteken, amelyeket idén márciusban sikeresen elvégzett, néhány hónappal később katasztrofálisan szerepelt.
Continue readingGenerációváltás kell a beszerzési szektor digitalizációjához
Úgy tűnik, a technológiai átalakulás lassabban tünteti el az ódivatú, személyes kapcsolatokat a B2B beszerzési szektor üzletkötéseiben, mint például a médiában. De az óra minden szektorban ketyeg.
Continue readingDivatba hozzák a klímavédelmet az online fashion nagyágyúi
A ruházati ipar 2021-ben mintegy 897 millió tonna szén-dioxidot bocsátott ki a légkörbe. Ez nem mehet így tovább: el kell érni, hogy már a gyártás során ennek csökkentése váljon az egyik fő szemponttá. A küldetésbe a Zalando a Yoox Net-A-Porter és az About You is beleállt.
Continue readingA digitalizáció olyan, mint a csokievés: ne vidd túlzásba! (Digiméter 2. rész)
Ahhoz képest, hogy mennyit beszélünk a digitalizációról, még mindig van, aki azt hiszi, hogy ez az egész a technológiáról szól. Pedig tévúton jár az a cégvezető, aki ezt gondolja és csak a költséget lapátolja a saját cégébe
Continue readingAz ajándéktárgy nem, a játékélmény viszont jobban kell idén
A videojáték piac idén elérte a százmilliárd forintos szinten, a növekedés belső struktúrája azonban átalakult. A Reacty Digital 2023 májusában vizsgálta meg a helyzetet, és többek mellett azt találták hogy e piac kivételt jelent – minden más részpiacon megtorpanást mértek.
Continue readingÖt e-kereskedelmi részfeladat, amire a ChatGPT bevethető
“Van 100 dollárod és a célod az, hogy hogyan hozz ki a lehető legtöbbet belőle, anélkül, hogy bármilyen illegálisat tennél!” – állítólag ennyi elég volt ahhoz, hogy gyorsan 2500 dollárt érjen a cég. Mik a tanulságok?
Continue readingKihívások és megoldások a B2B értékesítésben
A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.
Continue readingA körülményes B2B átutalások sokáig értékes forgótőkét kötnek le
A B2B fizetések megértek arra, hogy a vállalatok digitális úton intézzék ezeket. Ez meglepően hangzik annak tükrében, hogy a B2C kapcsolatokban mennyire természetessé váltak az online tranzakciók.
Continue readingA gyors weboldal nem luxus, a lassú viszont pazarlás
A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.
Continue readingStrandjátékból is sokkal többet veszünk már online
A legkelendőbb strandjátékok a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok, a tavaly erre költött 3,5 milliárd forintnál többet várnak a játékkereskedők. Kicsit fura, de online leginkább szabadtéri játékokat veszünk.
Continue reading








