Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Drasztikusan romlik a ChatGPT minősége

Drasztikusan romlik a ChatGPT minősége

Az idő múlásával az OpenAI legújabb generatív nyelvi modellje, a GPT-4 nem javul, hanem romlik. Azokon a teszteken, amelyeket idén márciusban sikeresen elvégzett, néhány hónappal később katasztrofálisan szerepelt.

Continue reading
ChatGPT címlap mesterséges intelligencia OpenAI teszt

Generációváltás kell a beszerzési szektor digitalizációjához

Úgy tűnik, a technológiai átalakulás lassabban tünteti el az ódivatú, személyes kapcsolatokat a B2B beszerzési szektor üzletkötéseiben, mint például a médiában. De az óra minden szektorban ketyeg.

Continue reading
beszerzés címlap digitalizáció live chat

Divatba hozzák a klímavédelmet az online fashion nagyágyúi

A ruházati ipar 2021-ben mintegy 897 millió tonna szén-dioxidot bocsátott ki a légkörbe. Ez nem mehet így tovább: el kell érni, hogy már a gyártás során ennek csökkentése váljon az egyik fő szemponttá. A küldetésbe a Zalando a Yoox Net-A-Porter és az About You is beleállt.

Continue reading
About You címlap fast fashion Zalando

A digitalizáció olyan, mint a csokievés: ne vidd túlzásba! (Digiméter 2. rész)

Sikeres digitalizáció 12 tételben (12/2)

Ahhoz képest, hogy mennyit beszélünk a digitalizációról, még mindig van, aki azt hiszi, hogy ez az egész a technológiáról szól. Pedig tévúton jár az a cégvezető, aki ezt gondolja és csak a költséget lapátolja a saját cégébe

Continue reading
#Digiméter23 Airbnb címlap Corvinus digiméter digitális transzformáció digitalizáció KKV mesterséges intelligencia TikTok

Az ajándéktárgy nem, a játékélmény viszont jobban kell idén

Mire megy el 100 milliárd Ft? – videojáték piaci trendek

A videojáték piac idén elérte a százmilliárd forintos szinten, a növekedés belső struktúrája azonban átalakult. A Reacty Digital 2023 májusában vizsgálta meg a helyzetet, és többek mellett azt találták hogy e piac kivételt jelent – minden más részpiacon megtorpanást mértek.

Continue reading
címlap esport felmérés piackutatás Reacty Digital

Öt e-kereskedelmi részfeladat, amire a ChatGPT bevethető

“Van 100 dollárod és a célod az, hogy hogyan hozz ki a lehető legtöbbet belőle, anélkül, hogy bármilyen illegálisat tennél!” – állítólag ennyi elég volt ahhoz, hogy gyorsan 2500 dollárt érjen a cég. Mik a tanulságok?

Continue reading
algoritmus chatbot ChatGPT címlap hatékonyság social media termékkatalógus

Kihívások és megoldások a B2B értékesítésben

A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.

Continue reading
automatizálás B2B címlap CRM digitalizáció ERP Ügyfélélmény webáruház indítás

A körülményes B2B átutalások sokáig értékes forgótőkét kötnek le

7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

A B2B fizetések megértek arra, hogy a vállalatok digitális úton intézzék ezeket. Ez meglepően hangzik annak tükrében, hogy a B2C kapcsolatokban mennyire természetessé váltak az online tranzakciók.

Continue reading
B2B címlap digitalizáció online fizetés

A gyors weboldal nem luxus, a lassú viszont pazarlás

A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.

Continue reading
kiemelt téma oldalsebesség optimalizálás tesztelés weboldalkészítés

Strandjátékból is sokkal többet veszünk már online

Strandjátékból is sokkal többet veszünk már online

A legkelendőbb strandjátékok a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok, a tavaly erre költött 3,5 milliárd forintnál többet várnak a játékkereskedők. Kicsit fura, de online leginkább szabadtéri játékokat veszünk.

Continue reading
címlap felmérés LEGO online vásárlás
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 62
  • 63
  • 64
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!