Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem. Csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelésével tudták tartani a tavalyi szintet az e-kereskedők, de ez sem volt elég: az inflációs adatok fényében a helyzet valójában a piac csökkenését tükrözi
Continue readingNe a céget digitalizáljuk, hanem a folyamatokat! (Digiméter 4. rész)
A digitalizációhoz a nulladik lépést a vállalati folyamatok letisztázása jelenti, a versenyképesség növeléséhez is vezető első lépés pedig a kulcs értékteremtő folyamatok digitalizálásán át vezet. Erről szól a Digiméter sorozat 4. része.
Continue readingÖldöklő harcba kezdtek a kkv-kért a kiskereskedelem óriásai
A Walmart és az Amazon háborúba kezdtek a kiskereskedelmi fronton is: a „mindent egy kézből” elv B2B-piacon is érvényre juttatásában ugyan egyet értenek, de abban már nem, hogy az a bizonyos kéz melyiküké is legyen.
Continue readingA játékvilágra eresztett AI átírja az e-kereskedelem szabályait is
Sokféle módon szóba került már a generatív AI e-kereskedelemre gyakorolt hatása. De azt továbbra is érdemes észben tartani, hogy a legnagyobb hatást vélhetően a játékiparban váltja ki a mesterséges intelligencia.
Continue readingNem érdemes csak a nagy online piacokon bevásárolni
Sokan preferálják az olyan gyűjtő felületeket, mint az Amazon és az Ebay (illetve a Németországban népszerű Otto és a Kaufland), de az Idealo ár-összehasonlító vizsgálatának eredménye több, mint elgondolkodtató.
Continue readingAdósság helyett megtakarítás: Európába is érkezik az SNBL
A “save now buy later” lényegében egy inverz hitelfelvétel: már a vásárlás előtt jóval, előre elkezdjük fizetni az áhított termék vagy szolgáltatás részleteit. Vagyis: előtakarékoskodunk. A malacperselynél azért az SNBL kicsit bonyolultabb.
Continue readingBevállalta a cég 40 évnyi környezetszennyezése jóvátételét
A sportszeripar rengetek speciális anyagot használ fel, mivel speciális terméket is állít elő. Azonban ezt a szektort is utoléri a fenntarthatóbb működésre építés kényszere. Mi több: a felhasználóik, ügyfeleik teszik fel a kérdést, hogy e területen ugyan mit tesznek értük?
Continue readingHa nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod
Összegyűjtöttük a fő téziseket ahhoz, hogy jobban megérthető legyen: hogyan érzékelnek, gondolkodnak és viselkednek az emberek, amikor különböző digitális felületeket használnak.
Continue readingNagy hátszéllel érkezik a határokon átnyúló B2B fizetésekre rárepülő cég
A francia szlengben a pénz (thunes) a neve annak a már 900 millió dollárt érő startupnak, amely drasztikus változást hozhat a nemzetközi B2B pénzforgalomban.
Continue readingÍgy fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.
Continue reading








