A kiterjesztett gyártói felelősség (EPR) a gyakorlatban díjfizetési és adminisztrációs kötelezettség, ami a legtöbb e-kereskedőt is érinti. De van, ha a csomag csomagolóanyag tartalma minimalizálható? Ezt kínálja egy szolgáltató.
Continue readingA technológia ismeretétől a nyelvtudásig (Digiméter 7. rész)
Technológiai ismeretek felkutatása, tartós megoldások keresése újonnan felbukkanó problémákra, az informatika nyelvének számító angolunk csiszolása mind-mind fontos része a digitalizációnak. Ez mind tanulás is.
Continue readingAz Év Webshopja 2023: már zajlik a nevezési időszak
Több mint 700 jelentkezőt várnak a hetedik Év Webshopja versenyre, melyen a vállalkozás méretétől és a termékköröktől függetlenül minden hazai e-kereskedő megméretettheti magát.
Continue readingMiként vehetik fel a kesztyűt a tradicionális kereskedők a ‘pure e-commerce’ szereplőkkel szemben?
Egy friss szakmai kötet négy markáns fejlődési mérföldkő mentén mutatja be egy digitalizálódó kereskedelmi vállalat állapotát, készültségi fokát és ezekhez javasolnak praktikus üzleti eseteket.
Continue readingAz átverés új csatornáján jutnak el a vásárlókhoz a hamisított termékek
Lehet, hogy a közösségimédia-kereskedelem a marketing új területe, és lehet, hogy a közösségi média influencerei ennek a világnak a hercegi és grófjai, de azért érdemes tőlük sem mindent készpénznek venni.
Continue readingHogyan boldoguljunk az inflációban?
Az infláció mindannyiunkat arra kényszerít, hogy megváltoztassuk a gondolkodásunkat gazdasági ügyekben. Az üzleti életben kiváltképp így van ez. Összeszedtünk néhány fontos tényt az infláció természetéről, ami segíthet jobban boldogulni e környezetben.
Continue readingIndul a sorsdöntő eljárás, ami az Amazon szétbontásával végződhet
Az amerikai trösztellenes hivatal (FTC) vezetője nekimegy az Amazonnak. Korábbi tanulmányában éppen az e-kereskedő példáján keresztül bizonyította, hogy a technológiai óriások hogyan korlátozzák a piaci versenyt.
Continue readingA hiányzó embertől a gép elleni lázadásig (Digiméter 6. rész)
A digitalizációt sokszor a szakemberek hiánya indítja el, de van, hogy az is akasztja meg. Egy biztos: nem elég csak a cégvezető akarata a sikerhez.
Continue readingMiért tudja továbbra is húzni a piacot a közösségi e-kereskedelem?
Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet (médiatípust, korosztályi szokást, ügyfélelégedettséget stb.) arról, mi az, amit tudni érdemes 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
Continue readingLogisztika + AI : ez még csak az első nap
Általánosságban igaz az e-kereskedelmi piac B2B szegmensére, hogy sok szó esik az AI-ról, de a digitális alkalmazásokat a szektorban mégis csak lassan vezetik be. A logisztika esetében különösen igaz ez – írja a Digital Ecommerce 360, amely szerint az „időhúzás” itt még inkább jellemző.
Continue reading








