Az e-kereskedőknek mindig érdemes legalább fél szemmel a CES-re figyelniük akkor is, ha netán nem értékesítenek technológiai eszközöket. Azért is, mert ez határozza meg, hogy milyen eszközei lesznek a vevőiknek – és azért is, mert itt derülnek ki az adott évre várható fogyasztói technológiai trendek is.
Continue readingFriss logisztikai trendek: ezek mellett nem érdemes most elmenni
2024 aligha lesz könnyű év az e-kereskedelem számára, a logisztika pedig mindig is kritikus területe volt az online kereskedelemnek – idén sem lesz ez másképp. Melyek azok a trendek, amelyek 2024-ben kapnak erőre vagy térnek vissza a logisztikával kapcsolatos közbeszédbe? Milyen trendek uralják a logisztikai világot – a globális kereskedelem gerincét?
Continue readingKis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni.
Continue readingMilyen SEO trendek várhatók 2024-ben?
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
Continue readingA sírba viheti az e-kereskedőket a „baráti csalás”
Az e-kereskedők az internetes lopások, a kuponmanipuláció és a visszaküldési csalások nyomán évente összesen százmilliárd dollár veszteségre számíthatnak a következő években.
Continue readingA sütik halálát hozza az AI fűtötte e-kereskedelem
A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. A 2024-es év sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak – vagy éppen könnyebbnek – a tavalyinál.
Continue reading„Nem akarunk mindenkinek eladni! Annak akarunk, aki gondolkodik!”
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
Continue readingBőgel György: Elektronikus piacterek – régi tanulságok és új kihívások
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
Continue readingHanyagok és webshopbetyárok figyelem: vége az utánvéttel szórakozásnak
Elfelejti átvenni, “kimarad neki”, hogy több helyről is rendelt, vagy egyszerűen brahiból, gonoszságból, “csak úgy” nem veszi át az utánvéttel megrendelt csomagját. Az e-kereskedők életét megkeserítő jelenségre mostantól van megoldás. Az még kérdés azonban, hogy hányan fognak élni is vele.
Continue readingAz új gazdaság csillagát utolérte a régi gazdaság rákfenéje
A kínai Alibaba néhány éve Ázsia legértékesebb vállalata volt. A technológiai vállalatok startup korukban olyan újításokat hoznak, amivel kiütik a piacon lévő versenytársaikat, ám ha nagyra nőnek fordulhat a kocka. Ez a jelenség elérte e-kereskedelem világát is.
Continue reading