Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
Continue readingMinden e-kereskedő örök kérdése: mitől jobb az egyik webáruház, mint a másik?
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.
Continue readingÚjra kell gondolni a hirdetéseket a Google-keresések visszaszorulása miatt
Egy friss jóslat szerint a csevegőrobotok és az MI chatbotok véget vetnek a keresőmotorok használatára épülő internetes keresések korának. A jövendölés két évre előre a viszonyszámot is megadta: a régi vágású keresések száma negyedével is csökkenhet.
Continue readingMiért hasznos egy mindmap?
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
Continue readingA Google Consent Mode v2
Bemutatunk egy újabb fontos beállítást (Google Consent Mode), amely szükséges az összes weboldal esetén ahhoz, hogy minden analitikai és hirdetéshez gyűjtött felhasználói adatgyűjtés akadály nélkül mérhető legyen.
Continue readingVáratlan változásokat hoz az MI megjelenése az online marketingben
Azt gondolhatjuk, hogy az MI üzleti felhasználása a legjobb dolog, ami vállalatokkal történt a felhő számítástechnika megjelenése óta. Valójában messze nem ennyire rózsás a kép.
Continue readingAz idei az elbocsátások éve lesz?
Tavaly számos nagy világcégnél voltak jelentős leépítések. Úgy tűnik, ez 2024-ben sem lesz másként, ami már részben a mesterséges intelligencia egyre szélesebb körű használatának a számlájára is írható.
Continue reading“Az élet természetes velejárója, hogy nem mindig, minden sikerül elsőre”
Porst Réka és barátnője anno kétmillió forintból alapította meg a Meskát. A cég tavaly már Romániát is célkeresztbe vette, de Réka ma már fontos tanácsot adna egykori önmagának. Sikerről, kudarcról és motivációról is kérdeztük a cégalapítót.
Continue readingAz AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre
Az, hogy az AI apokalipszis lovasai végig vágtatnak-e a horizonton, ma még kérdés. De, hogy a falra festésük remekül megy, annyi szent.
Continue readingWebáruház indításához: íme a „jó tanácsok”, amelyeket semmi szín alatt nem szabad megfogadni!
A webáruház indítása azért is komoly felelősség, mert sok olyan aranyszabály van, amit nem megfogadni, hanem kikerülni érdemes. Összegyűjtöttük a legveszélyesebb „jó tanácsokat”.
Continue reading








