Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben?

Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap elfogyott. Elindulsz a boltba, mert muszáj beszerezni, mielőtt visszaalszol. Ahogy kilépsz az ajtón, kis híján hasra esel egy csomagban, amin a kedvenc kávémárkád logója szerepel. Mégis hogyan lehetséges ez? Lehajolsz, és a helyzet abszurditását érezve némi félelemmel vizsgálod meg a küldeményt.

Continue reading

Az AI-dömpingtől az Zero-party adatgyűjtésig – most ez a 10 e-commerce trend a fontos

A globális e-kereskedelmi ágazat, az irányadó trend gyorsan változik. A mögöttünk álló, meglehetősen nehéz tavalyi év után nyilvánvaló, hogy az online vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a legújabb e-kereskedelmi trendekkel és a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.

Continue reading