A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Continue readingBNPL: a FinTech következő célpontja a részletfizetés
A “buy now pay later” az elmúlt hónapokban akkorát futott, hogy többek szerint nemcsak felboríthatja az eddig ismert vásárlási szokásainkat, hanem újfajta adósságcsapdába is küldheti a nem eléggé körültekintő vásárlókat.
Continue readingAz élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben – I. rész
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.
Continue readingAz online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése
Amennyiben széles körben elterjed, a decentralizált web koncepciója az e-kereskedelem új formáinak kialakulásához vezethet, és akár százmilliós értékű óriás tranzakcióknak is teret biztosíthat.
Continue readingEredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot
Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések, a gyakori problémák ellenére a cégek 78,1%-a szerint még mindig megéri a Facebookot üzleti célra használni.
Continue readingVersenyelőnyt jelent az automatizálás a webáruházaknak
Évről évre óriási ütemben nő az e-kereskedelmi forgalom. Sárospataki Alberttel, a Billingo vezérigazgatójával arról beszélgettünk, milyen innovatív megoldások lendíthetik előre a vállalkozásokat.
Continue readingMájustól szigorítja a GVH az értékelések megjelenítésének szabályozását
A kereskedőknek a jövőben ellenőrizniük kell, hogy a közzétett értékelések a terméket ténylegesen használó vagy megvásárló fogyasztóktól származnak.
Continue readingÉszakról terjeszkednek a csomagautomatás cégek Európában
Svéd és dán székhelyű cégek vették célba Észak- és Nyugat-Európát, hogy csomagautomata hálózataikkal egyre nagyobb területet és szolgáltatási szegmenst fedjenek le.
Continue readingAlapvető UX hibák vannak a vásárlási folyamatban a webshopok 94%-ánál
800 online kereskedő webáruházát vizsgálata alapján a checkout folyamatok 94%-a legalább 5 alapvető hibát tartalmaz, ami megnehezíti a vásárlást.
Continue readingMásolás vagy innováció? Merre vezet az Instagram útja 2022-ben?
A kék univerzum üdvöskéje egyre inkább lemaradni látszik a meredek léptekkel haladó TikTok mögött – dacára annak, hogy módszeresen másolja annak megoldásait.
Continue reading








