Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl

A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.

Continue reading
címlap figitális figitális értékesítés omnichannel értékesítés pandémia

BNPL: a FinTech következő célpontja a részletfizetés

A FinTech már a részletfizetést is megújította

A “buy now pay later” az elmúlt hónapokban akkorát futott, hogy többek szerint nemcsak felboríthatja az eddig ismert vásárlási szokásainkat, hanem újfajta adósságcsapdába is küldheti a nem eléggé körültekintő vásárlókat.

Continue reading
BNPL címlap FinTech MasterCard részletfizetés

Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben – I. rész

Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - I. rész

Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.

Continue reading
címlap élő vásárlás élő videó live shopping livestream

Az online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése

Az online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése

Amennyiben széles körben elterjed, a decentralizált web koncepciója az e-kereskedelem új formáinak kialakulásához vezethet, és akár százmilliós értékű óriás tranzakcióknak is teret biztosíthat.

Continue reading
címlap kriptovaluta web3

Eredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot

Eredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot

Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések, a gyakori problémák ellenére a cégek 78,1%-a szerint még mindig megéri a Facebookot üzleti célra használni.

Continue reading
címlap Facebook kutatás

Versenyelőnyt jelent az automatizálás a webáruházaknak

Amit csak lehet, automatizál a Billingo online számlázó

Évről évre óriási ütemben nő az e-kereskedelmi forgalom. Sárospataki Alberttel, a Billingo vezérigazgatójával arról beszélgettünk, milyen innovatív megoldások lendíthetik előre a vállalkozásokat.

Continue reading
automatizáció címlap számlázás

Májustól szigorítja a GVH az értékelések megjelenítésének szabályozását

Májustól szigorítja a GVH az értékelések megjelenítésének szabályozását

A kereskedőknek a jövőben ellenőrizniük kell, hogy a közzétett értékelések a terméket ténylegesen használó vagy megvásárló fogyasztóktól származnak.

Continue reading
címlap értékelés EU Gazdasági Versenyhivatal GVH szabályozás

Északról terjeszkednek a csomagautomatás cégek Európában

Lassul az e-kereskedelem növekedése Európában

Svéd és dán székhelyű cégek vették célba Észak- és Nyugat-Európát, hogy csomagautomata hálózataikkal egyre nagyobb területet és szolgáltatási szegmenst fedjenek le.

Continue reading
címlap csomagautomata csomaglogisztika kollekció

Alapvető UX hibák vannak a vásárlási folyamatban a webshopok 94%-ánál

A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei

800 online kereskedő webáruházát vizsgálata alapján a checkout folyamatok 94%-a legalább 5 alapvető hibát tartalmaz, ami megnehezíti a vásárlást.

Continue reading
checkout címlap Felhasználói élmény fizetési élmény kollekció Ügyfélélmény UX vásárlási folyamat

Másolás vagy innováció? Merre vezet az Instagram útja 2022-ben?

2022: merre tovább Instagram?

A kék univerzum üdvöskéje egyre inkább lemaradni látszik a meredek léptekkel haladó TikTok mögött – dacára annak, hogy módszeresen másolja annak megoldásait.

Continue reading
címlap Instagram közösségi értékesítés közösségi média TikTok
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 104
  • 105
  • 106
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!