Amíg abban egyetértés van, hogy a SEO jó megtérülést tud hozni, sokak számára mégsem triviális, hogy milyen mérőszámokat érdemes alkalmazni, amikor a keresőoptimalizálás megtérülését nézzük.
Continue readingFigitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Continue readingReacty Digital: a hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei
A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből.
Continue readingTikTok a tévében? Újabb területen terjeszkedik a kínai videómegosztó
A közösségi média világában élre törő TikTok stratégiai együttműködésre lép a zártláncú műsorszolgáltatással foglalkozó, Atmosphere nevű amerikai startuppal, így több nyilvános helyen is láthatóak lesznek a tartalmaik a kihelyezett TV-ken.
Continue readingA webshopok túlnyomó része nem megfelelően kezeli az értékeléseket
Az Európai Bizottság jelentése szerint a webshopok kétharmadánál találtak problémás pontokat az értékelések megbízhatósága kapcsán, 55% pedig vétett az EU vonatkozó jogszabályai ellen.
Continue readingHogyan csúszik ki a nagy márkák kezéből saját cikkeik értékesítése?
Sok márka adta át a korai e-kereskedelmi tevékenységét harmadik félnek, hogy azok értékesítsék, és ezzel el is veszítették ennek a szegmensnek a nagy részét – most ugyanez történik a használt termékek eladásával.
Continue readingA visszaküldött termékek kezelése a növekedés kulcsa lehet
Az ünnepi vásárlási őrületet általában a megvett áruk visszavitelének hulláma követi, ami évtizedek óta megkeseríti az év elejét a kereskedők számára.
Continue readingÉlő videós értékesítés: érkeznek a nagyok is
A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az élő videós értékesítés piacán. A live stream kereskedelmi stratégiákról szóló sorozatunk második részében velük foglalkozunk.
Continue readingFigitális értékesítés a gyakorlatban: Amazon Go
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
Continue readingFigitális értékesítés a pandémián innen és túl (2. rész)
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
Continue reading








