Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Hogyan kell helyesen mérni a SEO megtérülését?

10 tipp, hogy tartalamaid még több organikus forgalmat hozzanak

Amíg abban egyetértés van, hogy a SEO jó megtérülést tud hozni, sokak számára mégsem triviális, hogy milyen mérőszámokat érdemes alkalmazni, amikor a keresőoptimalizálás megtérülését nézzük.

Continue reading
címlap keresőoptimalizálás kollekció ROI SEO

Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan

Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan

Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.

Continue reading
ár címlap divat figitális értékesítés kiterjesztett valóság ruházati termékek

Reacty Digital: a hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

7 kulcsdátum az ünnepi szezonhoz, amit nem lehet elég korán kezdeni

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből.

Continue reading
címlap felmérés karácsony kutatás Reacty Digital

TikTok a tévében? Újabb területen terjeszkedik a kínai videómegosztó

Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon

A közösségi média világában élre törő TikTok stratégiai együttműködésre lép a zártláncú műsorszolgáltatással foglalkozó, Atmosphere nevű amerikai startuppal, így több nyilvános helyen is láthatóak lesznek a tartalmaik a kihelyezett TV-ken.

Continue reading
címlap közösségi média TikTok

A webshopok túlnyomó része nem megfelelően kezeli az értékeléseket

Májustól szigorítja a GVH az értékelések megjelenítésének szabályozását

Az Európai Bizottság jelentése szerint a webshopok kétharmadánál találtak problémás pontokat az értékelések megbízhatósága kapcsán, 55% pedig vétett az EU vonatkozó jogszabályai ellen.

Continue reading
címlap értékelés EU Gazdasági Versenyhivatal GVH szabályozás

Hogyan csúszik ki a nagy márkák kezéből saját cikkeik értékesítése?

használt termékek

Sok márka adta át a korai e-kereskedelmi tevékenységét harmadik félnek, hogy azok értékesítsék, és ezzel el is veszítették ennek a szegmensnek a nagy részét – most ugyanez történik a használt termékek eladásával.

Continue reading
címlap divat használt termékek használtcikk-kereskedelem

A visszaküldött termékek kezelése a növekedés kulcsa lehet

A megvásárolt termékek közel ötöde visszáruként végzi Amerikában

Az ünnepi vásárlási őrületet általában a megvett áruk visszavitelének hulláma követi, ami évtizedek óta megkeseríti az év elejét a kereskedők számára.

Continue reading
14 napos elállás címlap termékvisszaküldés visszaküldés visszárukezelés

Élő videós értékesítés: érkeznek a nagyok is

Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - II. rész

A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az élő videós értékesítés piacán. A live stream kereskedelmi stratégiákról szóló sorozatunk második részében velük foglalkozunk.

Continue reading
címlap élő vásárlás élő videó live shopping live stream

Figitális értékesítés a gyakorlatban: Amazon Go

Nagy siker az Amazon automatizált zöldségese

A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.

Continue reading
Amazon Go címlap figitális figitális értékesítés omnichannel értékesítés

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl (2. rész)

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl II.

Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.

Continue reading
címlap figitális figitális értékesítés omnichannel értékesítés pandémia
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 103
  • 104
  • 105
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!