Kamu profilok, tömeges, robotok által írt hamis értékelések, megbízhatatlan vásárlói vélemények – az értékelési csalás természetesen nem újdonság, sőt egyre komolyabb méreteket ölt évről évre, amit az AI forradalom is csak súlyosbít. Ha nem is magától, de a Google most nekilátott, hogy rendet vágjon ebben a dzsungelben.
Continue readingMagyar felmenőkkel hódítanak az európai e-kerpiacon az Ecom Testvérek
Egy torinói születésű – de anyai ágon félig magyar származású – tinédzser testvérpár a kényszerű lezárást arra használta föl, hogy megfejtse a sikeres webshop működés titkait. Meg is találták.
Continue readingEzek most a legjobb oldalak ingyenes, jogtiszta fotók, videók, zenék és betűtípusok beszerzéséhez
Ha online tartalmat gyártunk – pláne: ha ezt kereskedelmi célzattal tesszük, akkor kiemelten ügyelnünk kell arra, hogy olyan képeket, zenéket, betűtípusokat vagy ikonokat használjunk, amelyek licensze engedélyezi ezt a kereskedelmi felhasználást.
Continue readingA Rossmann úgy érzi, előre lép, ha a GLS-sel is szállít
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál.
Continue readingEPR: már hatályos, de továbbra is sok a kérdőjel
A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) július 1-én lépett érvénybe, ami nemcsak a gyártókra, de az importőrökre, sőt, szinte minden e-kereskedőre számos anyagi és adminisztratív terhet ró.
Continue readingMegveszi a Vaterát Várkonyi Balázs
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
Continue readingFesztiváljegy, koncertjegy? Add el a Facebookon!
A jegyértékesítési kampány kereskedelemi és marketingszempontból is különös műfaj. Megkértük Kardos András onlinemarketing-szakértőt, hogy egy vendégcikkben ossza meg ezzel kapcsolatban a tapasztalatait.
Continue readingNem egyszerű az ügyfélszerzés külföldön, de itthon is kifizetődik
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
Continue readingEzért ne hagyd ki a tesztelést!
Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.
Continue readingAz AI már az üzlettel él – az ITBN és a Business Fest közös fórumot hozott létre
Ma már egy terület sem maradhat digitalizáció-, adat- és AI-semleges, hiszen ez már nemcsak a kiberbiztonsági szakértők ügye. Az ITBN és a Business Fest közösen szervezi következő eseményeit az AI és az üzleti szféra kapcsolódását fókuszba állítva.
Continue reading








