Skip to content

gamification

ai_game_krea01
-
Sokféle módon szóba került már a generatív AI e-kereskedelemre gyakorolt hatása. De azt továbbra is érdemes észben tartani, hogy  a legnagyobb hatást vélhetően a játékiparban váltja ki a mesterséges intelligencia.
Gamifikáció játékosítás
-
Ebben a cikkben áttekintjük a gamifikáció népszerű példáit, megismertetjük az oktalízis keretrendszerét, valamint megvizsgáljuk a gamifikáció helytelen alkalmazásának néhány lehetséges következményét.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
-
Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.
Gamification a call-centerben: játszva hatékonyabb az ügyfélszolgálat munkája
-
A játék sokkal jobb dolog, mint munka. Ugyanakkor semmi akadálya, hogy játékos elemeket vezessünk be a munkába.
Gamification az e-kereskedelemben
-
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.