„Nem engedem el az érdeklődők kezét azon a ponton, hogy megvan a termék és elkészül a webáruház” – ígéri Kukoly Dávid, aki online edukációs missziót indított a ‘Hogyan lesz hosszú távon is jövedelmező egy webshop?’ témakörben.
Continue readingA digitalizáció sikeréhez a cégvezető a kulcs (Digiméter 3. rész)
A vezetés kultúrája meghatározza a cégkultúrát, a vezető ambíciói, attitűdjei elsődlegesek, ezért elengedhetetlen a sikeres digitalizációhoz, hogy a cégvezető is akarja azt.
Continue readingIndiai elektromos motorok hódíthatják meg a B2B piacot
Futárok, kisáru kihordók: szevasztok! Jön a villanymotoros kétkerekű járművek aranykora! Ha a jármű olcsó és egyszerű, a városban pedig száguldozni sem kell, és elég lehet a 80-100 kilométeres hatótávolság is, akkor ilyen megoldást gyárt az indiai One Electric.
Continue readingA generatív AI és a jövő tartalommarketingje
“A generatív AI és a tartalommarketing jövőbeli kapcsolata egy izgalmas és ígéretes terület a digitális világban…” – így kezdi a választ a ChatGPT. A mondatok bár gördülékenyek, tartalomban van még hová fejlődni.
Continue reading„Az mindig nagy elismerés, ha másolnak” – interjú, Pótor Attila
Az utóbbi évek nagy cipőkereskedelmi változásai közé nem csak az tartozik, hogy a webes kereskedelem háttérbe szorítja a ‘hús-vér’ cipőboltokat, hanem az is, hogy a korábban ‘mindig sportcipőben járó fiatalok’ egyre nagyobb számban, célirányosan kezdtek átszokni a sneakerekre. E hullám egyik sikeres meglovagolója a True To Sole. A cégvezetőt, át, Pótor Attilát kérdeztük.
Continue readingA civilekkel összefogva gondolják újra az adományozást
A szervezők nem titkolt célja, hogy a vállalati csapatok segítségével a workshop végére a cégeknél meglévő versenypiaci tudást be tudják csatornázni egy Appy-szerű civil-inkubátorba.
Continue readingDrasztikusan romlik a ChatGPT minősége
Az idő múlásával az OpenAI legújabb generatív nyelvi modellje, a GPT-4 nem javul, hanem romlik. Azokon a teszteken, amelyeket idén márciusban sikeresen elvégzett, néhány hónappal később katasztrofálisan szerepelt.
Continue readingGenerációváltás kell a beszerzési szektor digitalizációjához
Úgy tűnik, a technológiai átalakulás lassabban tünteti el az ódivatú, személyes kapcsolatokat a B2B beszerzési szektor üzletkötéseiben, mint például a médiában. De az óra minden szektorban ketyeg.
Continue readingDivatba hozzák a klímavédelmet az online fashion nagyágyúi
A ruházati ipar 2021-ben mintegy 897 millió tonna szén-dioxidot bocsátott ki a légkörbe. Ez nem mehet így tovább: el kell érni, hogy már a gyártás során ennek csökkentése váljon az egyik fő szemponttá. A küldetésbe a Zalando a Yoox Net-A-Porter és az About You is beleállt.
Continue readingA digitalizáció olyan, mint a csokievés: ne vidd túlzásba! (Digiméter 2. rész)
Ahhoz képest, hogy mennyit beszélünk a digitalizációról, még mindig van, aki azt hiszi, hogy ez az egész a technológiáról szól. Pedig tévúton jár az a cégvezető, aki ezt gondolja és csak a költséget lapátolja a saját cégébe
Continue reading








