Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
Continue readingHárom kihagyhatatlan megoldás a vásárlói hűség sikeres kiépítéséhez
Ha már hűségprogram, akkor az legyen adatvezérelt és automatizált. Ismerd meg vevőidet, szegmentálj, és ennek megfelelően alakítsd ki loyalitás programodat és kommunikációdat.
Continue readingMilliókba kerül egy webáruház, de okos gazdálkodással kézben tarthatók a kiadások
Aki webáruházat akar létrehozni és üzemeltetni, annak alapból egy erős, legalább hat (de inkább hét) számjegyű kiadással kell számolnia. A legnagyobb fejfájást nem is a kiadások nagysága jelenti, hanem azok alig követhető sokfélesége. A webáruház indításról szóló sorozatunk új részében ésszerű, eredményes költséggazdálkodási megoldásokat vettünk sorra.
Continue readingA vallás is lehetőséget kínál a webáruházak forgalmának növelésére
Az iszlám országokban különleges jelentősége van a ramadánnak, ám az elmúlt években ebben az időszakban is egyre több lehetőség nyílik az e-kereskedők előtt, hogy a maguk módján hozzájáruljanak a vallási előírások követéséhez.
Continue readingAI eszközök vásárlói perszónák létrehozásához
2024 nagy kérdése lesz, hogy sikerül-e a generatív AI forradalmat valódi üzleti eredmények nyelvére lefordítani és a rohamtempóban fejlődő iparág fejlesztései utat találnak-e a végső fogyasztókhoz, vagy a vállalati szektor szereplőihez. Megnéztük, mennyire pontosan tudják a különböző AI-ok, hogy mi és mit is csinál a Kosárérték.
Continue readingMit ér az előfizetés az e-kereskedelemben?
Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap elfogyott. Elindulsz a boltba, mert muszáj beszerezni, mielőtt visszaalszol. Ahogy kilépsz az ajtón, kis híján hasra esel egy csomagban, amin a kedvenc kávémárkád logója szerepel. Mégis hogyan lehetséges ez? Lehajolsz, és a helyzet abszurditását érezve némi félelemmel vizsgálod meg a küldeményt.
Continue readingÉrzelmeink hálójában: miről is szól az emocionális marketing?
Az emocionális marketing lényege, hogy muszáj elrugaszkodni egy pillanatra az adatok, mérések és kimért ajánlatok világától. Ebben az univerzumban a termék másodlagos, már-már kiegészítő elemként van csak jelen, az érzelmek pedig teret követelnek maguknak.
Continue readingA növekedés kulcsa a fókusz – a lényeggel foglalkozz!
Bárki képes keményen dolgozni amikor motivált, sőt, egyenesen sikeresebben tárgyalunk, amikor alapvetően jól megy az üzlet, ami visszahat az eredménye. De mi van akkor, ha stagnál a piac, esetleg jelentősen romlanak a körülmények? Hogyan tartsunk ki, mi köze van ennek az egésznek a sikerhez, és hogy kerül ide a fókusz?
Continue readingProblémákat is jeleznek a gombamód szaporodó csomagautomaták
Egy friss, csomagautomaták használatát felmérő kutatás visszaigazolta, hogy óriási változásnak vagyunk a szemtanúi, szereplői. De az is látszik hogy a piac lassan telítődik.
Continue readingHa hiszel Schwarzinak, elmagyarázza, hogyan tedd magad hasznossá
Arnold Schwarzenegger egy kis Graz melletti stájer faluból ment világgá és végül három területen is maradandót alkotott. Vajon hogyan csinálta, el lehet-e tőle tanulni a siker receptjét? Megtanulhatjuk hogyan tehetjük magunkat hasznossá, ha követjük az „élet hét szabályát”!
Continue reading