Ötletek már vannak az ellátási láncok makacs gondjainak megoldására

Csalódást hozott az idei év azoknak, akik – elfogadva az előrejelzéseket – arra számítottak, hogy 2024-ben jobban, megbízhatóbban, pontosabban fognak működni a kereskedelmi ellátási láncok, mint 2023-ban. Kiderült, hogy ez a várakozás nem teljesül. A kérdés az, hogyan birkózzanak meg a webáruházak ellátási láncuk továbbra is ingatag helyzetével.

Continue reading

Nem titok már az utóbbi idők egyik nagy sikertörténetének nyitja

Latin-Amerika ugyan messze van Magyarországtól, de az e-kereskedelem a mai világ egyik univerzális üzleti formája. Így tanulságos lehet, hogyan emelkedett ki a „futottak még” online kereskedők közül a MercadoLibre a figyelemre méltó vállalatok közé. Legalábbis a szingapúri Sea Limited nem szégyell tanulni tőle.

Continue reading

Vissza az A/B teszt jövőjébe

Napjaink vállalkozója egyre inkább egy vallási vezető szerepét tölti be a cégek élén. Utat mutat, sokszor érzelmek alapján hoz döntéseket, és bizonyos értelemben ugyanolyan áhítattal tekintünk rá, mint egy szakrális vezetőre. Ezzel nincs is baj, viszont egy webáruház tulajdonosaként érdemes a száraz tényekre is hangsúlyt helyezni.

Continue reading

Kényszerből lehetőség: a magyar e-kereskedők nyerhetnek a határátlépéssel

A XX. E-kereskedelmi konferencia kulcstémái a Temu, a mesterséges intelligencia és az export kényszerei lesznek. David Chmelař, a Heureka Csoport vezérigazgatója, a konferencia nyitóelőadója a piacterek, árösszehasonlító-oldalak és a határon átnyúló e-kereskedelem mellett teszi le a voksát.

Continue reading