Tény, hogy aki nem akar/nem tud nagy beruházással, komoly tőkebefektetéssel nekifogni az online kereskedelemnek, annak a dropshipping kecsegtető lehetőségnek tűnik. De vajon hazánkban is olyan vonzó és sima pálya?
Continue readingKomoly problémákkal küzd az Amazon drónprogramja
A technikai nehézségek és dolgozók elvándorlása mellett egyre komolyabb gondot jelentenek a biztonsági kihívások és a szövetségi hatóságok erős ellenállása.
Continue readingUtcai átvétel és visszaváltás: olcsó és gyors csomaglogisztikai alternatíva?
Első látásra különösnek tűnhet, ám számos előnnyel bír ez a megoldás, többek között azért, mert gyorsabb, mint a házhoz szállítás.
Continue readingAz internetet már letarolta a TikTok, az e-kereskedelmet csak most fogja
A TikTok még közel sem rendelkezik akkora vásárlóbázissal, mint a Facebook-Instagram duó, azonban aktivitásuk miatt már vonzóak lehetnek a kereskedők számára.
Continue readingROAS vs ROI: Hogyan maximalizáld webshopod bevételét?
A legtöbb online vállalkozásnál már bevett gyakorlat a ROAS-alapú optimalizálás, de ahhoz, hogy a kampányaidból még többet tudj kihozni, itt az ideje megismerkedni a ROI-alapú optimalizálással!
Continue readingKözös platformon folytatja az eMAG és az Extreme Digital
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait.
Continue readingA 10 legjobban teljesítő kiskereskedelmi cég 2021-ben
A retail szektor – 2020-hoz hasonlóan – a világjárvány második évében is tovább tudta növelni a bevételeit és a nyereségét, köszönhetően a megváltozott vásárlói igényekre és szokásokra adott jó válaszoknak.
Continue readingKik vannak 2022-ben a NAV célkeresztjében?
A hatóság minden évben kiadja az aktuális ellenőrzési tervét, így ha nem is teljes bizonyossággal, de lehet tudni, mely területek, cégek és személyek számíthatnak intenzívebb ellenőrzésekre az év során.
Continue readingIndul az Amazon Launchpad Innovation Awards második évada
A megmérettetésre május 29-ig jelentkezhet bármely cég, amely fizikai terméket árusít és önmaga egyben a márka tulajdonosa is, a fődíj 100.000 euró.
Continue readingHozz létre megtérülő Shopping kampányokat!
A Shopping hirdetések segítségével a felhasználók már kattintás előtt össze tudják hasonlítani képek és árak alapján a keresésükre megjelenő termékeket.
Continue reading








