A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. A 2024-es év sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak – vagy éppen könnyebbnek – a tavalyinál.
Continue reading„Nem akarunk mindenkinek eladni! Annak akarunk, aki gondolkodik!”
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
Continue readingBőgel György: Elektronikus piacterek – régi tanulságok és új kihívások
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
Continue readingHanyagok és webshopbetyárok figyelem: vége az utánvéttel szórakozásnak
Elfelejti átvenni, “kimarad neki”, hogy több helyről is rendelt, vagy egyszerűen brahiból, gonoszságból, “csak úgy” nem veszi át az utánvéttel megrendelt csomagját. Az e-kereskedők életét megkeserítő jelenségre mostantól van megoldás. Az még kérdés azonban, hogy hányan fognak élni is vele.
Continue readingAz új gazdaság csillagát utolérte a régi gazdaság rákfenéje
A kínai Alibaba néhány éve Ázsia legértékesebb vállalata volt. A technológiai vállalatok startup korukban olyan újításokat hoznak, amivel kiütik a piacon lévő versenytársaikat, ám ha nagyra nőnek fordulhat a kocka. Ez a jelenség elérte e-kereskedelem világát is.
Continue readingMilyen egy igazi „tartalom gyár” felépítése? Hogyan kezdj neki?
Nehéz, folyamatos megújulást és kreativitást igénylő, és pont ezért sokszor frusztrálónak tűnő tevékenységként vagyunk hajlamosak elkönyvelni a tartalomgyártást… és sokszor sajnos igazunk is van.
Continue readingMitől lesz különleges az idei Ecommerce Expo?
Február utolsó napján tartják idén az Ecommerce Expót. A hazai e-kereskedelmi szakma legnagyobb rendezvénye már a nyolcadik événél jár, a szervezők azonban most is készülnek újdonságokkal és meglepetésekkel.
Continue reading“Ha eddig azt gondoltuk, hogy itt verseny van, akkor tévedtünk”
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
Continue readingE-kereskedelem: kemény év volt a 2023-as, de az idei még durvább lesz
Az elektronikus kereskedelem erősen technológiaigényes tevékenység, ezért elkerülhetetlenül, állandó változásokkal, helyenként a korábbi megoldásokat leromboló újításokkal jár. Így lesz ez 2024-ben is. Sőt!
Continue readingEredményes, boldog új évet kívánunk!
Ha sikerült nagyjából jól, „helyesen” kiválogatni azokat az ecommerce témákat, emberi és vállalati példákat és folyamatokat, amelyek elolvasása számotokra értéket jelentett, akkor mi 2023-ban célba értünk. Bízunk benne, hogy az év mérlegét így vonhatjuk meg… Boldog új évet kívánunk!
Continue reading








