Az Instagram Reels videó könnyű belépőt kínál a videós marketingkommunikációba, ám a pofonegyszerű tartalomkészítés ígérete még messze nem jelenti azt, hogy a siker garantált lenne. Néhány akadályt például ajánlott az indulásnál is jó messziről elkerülni.
Continue readingHogyan reagáljon Izrael és a Hamász háborújára egy B2B marketing portál?
Mit tegyen egy B2B marketing portál, ha kitört a háború, és a kampány, amit addig felépített, egyszeriben súlytalanná és lényegtelenné vált? Feladata-e egy ilyen orgánumnak reagálni a Hamász és Izrael közti történésekre vagy sem? Pro és kontra lehet érvelni, de az igazi válasz nem magától értetődő.
Continue readingChatbotban megbízni vagy nem bízni?
Miközben nem látszik csitulni a Generatív AI-t és neuromarketinget körülvevő csatazaj, egyre többen teszik fel a kérdést, hogy milyen hatással lesz majd a most zajló forradalom a Chatbotokra és az e-kereskedelemre. Na: milyen?
Continue readingVállalati kockázatkezelés külső szolgáltatóktól való függés esetén
A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!
Continue reading“Megint ugyanott vagyunk: a konszolidálódásnál”
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
Continue reading„Mi az új dolgok létrehozásában és fejlesztésében vagyunk erősek”
Az idei nyári szezon egyik legnagyobb figyelmet generáló bejelentése Várkonyi Balázshoz kötődik. Az eMAG-ból való kiszállásról, és a Vatera illetve a Jófogás további sorsáról is kérdeztük az Extreme Digital egykori társalapítóját.
Continue readingMarketingpszichológia a gyakorlatban: öt egyszerű tipp kisvállalkozóknak
Egy kkv mindennapjait az ügyfelekkel való állandó kapcsolattartás, a bürokráciának való örökös megfelelés, a digitális transzformáció, és az online térben való minél intenzívebb megjelenés ügyes-bajos beállításai teszik ki. Plusz a jól értelmezett marketingpszichológia alkalmazása.
Continue readingGigantikus feladat az e-kereskedelem környezetbaráttá tétele
Aki azt gondolta, hogy a kereskedelem kevésbé szennyezi a környezetet, amikor az emberek otthonról vásárolnak, hiszen például nem autóznak el az áruházakba, az elég nagyot tévedett.
Continue readingAz Év Webshopja 2023: megvannak a nyertesek!
Több mint ezer nevező vállalkozás, négy külön és egy összesített kategóriában összesen 16 díjazott és nagyon-nagyon sok résztvevő: ez volt Az Év Webshopja 2023 verseny. A Leziteronline.hu, az emlekvilag.hu, az 1gykert.hu és a cosori.hu lehet a legboldogabb.
Continue readingEldőlt, kiket segít a szövetség a külföldi terjeszkedésben
A DKSZ mentorprogramjára 55 magyarországi e-kereskedő cég jelentkezett, közülük hármat – egy logiszikai, egy termék-, illetve egy szolgáltatásforgalmazó vállalkozást – választottak ki arra, hogy a külföldi terjeszkedésüket a gyakorlatban is előkészítsék és támogassák.
Continue reading