Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.
Continue readingFekete lesz idén a karácsony?!
Tavaly októberhez képest 6,5 százalékkal mérséklődött a magyar kiskereskedelmi forgalom mértéke. A csomagküldő és internetes kiskereskedelemnél is 2,3 százalékos visszaesés tapasztalható – közölte a KSH.
Continue reading“Mindent kipróbálunk, mindenbe belekóstolunk”
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
Continue readingBölcsek köve? Őszintén az affiliate marketingről
Az affiliate nem a bölcsek köve a marketing számára, de ha jól használjuk, rendkívül hatékony konverziónövelő eszköz lehet a marketingmixben. Ehhez kínálunk most szakértő segítséget!
Continue readingHa a vádak megállnak, minden borul az ecommerce világban
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
Continue readingA szökőnapon lesz, de 2000 vállalkozó sikerét kínálja az Ecommerce Expo
Az Ecommerce Expo teret ad arra, hogy a webshop kereskedők odalépjenek egymáshoz, megosszák sikereiket, kudarcaikat és elinduljanak a párbeszédek. Jövőre szökő év lesz – a találkozó így a legkülönlegesebb napra került. Az előkészületeket nem lehet elég hamar elkezdeni.
Continue readingWebshippy: Hogyan vásárolnak a weben most a magyarok?
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
Continue readingGoogle Ads Stratégia Webáruházaknak – Avagy a P-max kampányok felturbózása
Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.
Continue readingMobilra fel! Itt az új kihívás az e-piacterek kis boltjaival szemben is
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott – egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
Continue readingAz egyikük főnyeremény lehet: nyolc Big Data analitikai eszköz összehasonlítása
Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum – érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.
Continue reading