Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Fast fashion: a tőzsdére is szemet vetett a környezetpusztítás világbajnoka

fast fashion

Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.

Continue reading
címlap divatipar fast fashion greenwashing Shein zöld

Fekete lesz idén a karácsony?!

Romlik a kiskereskedők helyzete, de kivédhető a csökkenés

Tavaly októberhez képest 6,5 százalékkal mérséklődött a magyar kiskereskedelmi forgalom mértéke. A csomagküldő és internetes kiskereskedelemnél is 2,3 százalékos visszaesés tapasztalható – közölte a KSH.

Continue reading
címlap e-kereskedelem értékesítés kiskereskedelem KSH

“Mindent kipróbálunk, mindenbe belekóstolunk”

A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.

Continue reading
#Nagyinterjú Az Év Webshopja B2C címlap interjú külföldi terjeszkedés Shoprenter webáruház

Bölcsek köve? Őszintén az affiliate marketingről

Az affiliate nem a bölcsek köve a marketing számára, de ha jól használjuk, rendkívül hatékony konverziónövelő eszköz lehet a marketingmixben. Ehhez kínálunk most szakértő segítséget!

Continue reading
affiliate marketing címlap hirdetés omnichannel értékesítés

Ha a vádak megállnak, minden borul az ecommerce világban

Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.

Continue reading
algoritmus Amazon B2B címlap fogyasztóvédelem FTC fulfillment Google innováció Meta online piactér tröszt

A szökőnapon lesz, de 2000 vállalkozó sikerét kínálja az Ecommerce Expo 

Az Ecommerce Expo teret ad arra, hogy a webshop kereskedők odalépjenek egymáshoz, megosszák sikereiket, kudarcaikat és elinduljanak a párbeszédek. Jövőre szökő év lesz – a találkozó így a legkülönlegesebb napra került. Az előkészületeket nem lehet elég hamar elkezdeni.

Continue reading
címlap Ecommerce Expo

Webshippy: Hogyan vásárolnak a weben most a magyarok?

Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.

Continue reading
címlap karácsony vásárlási szokások webáruház Webshippy

Google Ads Stratégia Webáruházaknak – Avagy a P-max kampányok felturbózása

Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.

Continue reading
címlap Google Ads PPC

Mobilra fel! Itt az új kihívás az e-piacterek kis boltjaival szemben is

Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott – egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.

Continue reading
Adobe B2B black friday címlap mobil vásárlás

Az egyikük főnyeremény lehet: nyolc Big Data analitikai eszköz összehasonlítása

Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum – érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.

Continue reading
adatelemzés analitika Big Data címlap Google kollekció Looker Studio Microsoft
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 44
  • 45
  • 46
  • ...
  • 233
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Fóliás Juci: Sokan fel sem mérik, hogy olyan munkahelyet teremtenek maguknak, ahol semmi szabad idejük nem marad
Pogátsa Zoltán: „A fogyasztói erő olyan iszonyatos vektor, ami az egész kereskedést meghatározza”
Jön a Google AI Mode: így alakul át a Google keresés
Őri Gergely: „A jól teljesítő lovat érdemes abrakolni”
Az érzelemkódolás és az e-kereskedelem

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!