Nyolc év után eladta a cégét, unalmában megtanult varrni, csak hogy „feltalálhassa” a szakállmaszkot. Régóta érezte, hogy Londonban kellene élnie, amit a kezdeti kudarcok is csak megerősítettek. Az utóbbi hónapokban az is belefért, hogy az AI-marketinges tudását magyarországi cégek hívják segítségül. Mészáros Beatrixtól kértünk interjút.
Continue readingFizettél már Like-kal? – Keringőre hívja vevőit a Worldz
Egy magyar cég tapasztalatai szerint őrült hatékony a vírusmarketinget és az influencerkultúrát ötvöző Worldz. A kereskedelmi szoftver működési elve egyszerű: a webshopokhoz illesztve hirdetési fórummá teszi a vásárlók kapcsolatrendszerét, miközben őket magukat alkalmi influencerré változtatja.
Continue readingAz új generáció felrúgja az e-kereskedelem hagyományos kereteit
A beszerzők újabb generációja kerül nyeregbe. Jelentős részük azonban úgy intézné a beszerzést, hogy az egész tranzakció során egyetlen értékesítési képviselővel se kelljen beszélnie. A milleniálok már nem gyermekek!
Continue readingLooker Studio tippek és trükkök: így állíts be egyedi csatornákat
Szeretjük a Looker Studiót. Akkor is, ha előfordulnak olyan esetek, amikor nem triviális megjeleníteni egy-egy kívánt adatot. Ezért megyünk most még egy lépéssel tovább: a „Tippek és trükkök” cikksorozat első részében lépésenként végig vesszük az egyedi csatornák beállítását.
Continue readingA webáruház napi szintű kihívást, de azonnali sikerélményt is jelent a tulajdonosnak
Az elektronikus kereskedelem világát ismerők szerint: mielőtt valaki webshop vagy webáruház indításába kezd, egy dolgot feltétlenül tisztáznia kell magában. Azt, hogy készen áll-e vállalni ennek minden nehézségét?
Continue readingOld School módon kommunikálnak, de az innovációkkal kacérkodnak a webshopok
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
Continue readingElőbb betartatni a szabályokat, és csak utána hozni újakat!
Az Ecommerce Europe az EP választás közeledtével programot hirdetett: egységes szabályozást, egyenlő versenyfeltételeket és számos egyéb igényt is megfogalmaztak, hogy jobb feltételeket érjenek el az öreg kontinens e-kereskedőinek.
Continue reading”Mivel késői belépők vagyunk, a növekedésre koncentrálunk”
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
Continue readingSneci.hu: Mit tettünk, amikor a rendőrség kereste a csomagot?
A raktározás kérdése minden webáruház tulajdonosban felmerül. Milyen raktározási módszert érdemes használni: kiszervezni vagy saját berkeken belül megoldani? A Sneci tulajdonosa saját tapasztalatait osztja meg ezügyben.
Continue readingRémálom a visszaküldött áruk logisztikai kezelése, de a szellemek megszelídíthetők
A visszaküldött áruk kezelése az e-kereskedők legnehezebb logisztikai feladata. A probléma súlyát mutatja, hogy a reverse logistics menedzselése a logisztikai szakma egyik önálló ágává növi ki magát.
Continue reading