Bármit is gondoltál eddig, ma már a kisebb cégeknek sem álom a raktárak automatizálása

Amikor a raktárak automatizálásáról hallunk, akkor óriási csarnokokra gondolunk, amelyekben kifejezetten a robotokhoz alkalmazkodva kiépített polcok között mozognak a termékeket le- és felrakodó, illetve szállító járművek. Jó hír a kisebb vállalkozásoknak, hogy vannak olyan megoldások is, amelyek az ő igényeikhez, méretükhöz alkalmazkodnak.

Continue reading

Lát, hall és beszél is az új ChatGPT, de hogyan használjuk ki ezt a SEO-ban?

Az OpenAI a napokban kihozta a legfrissebb, továbbfejlesztett nyelvi modelljét, a GPT-4o névre hallgató verziót, amely elképesztő újdonságokkal bővült a korábbi ChatGPT verzióhoz képest. Megnézzük, miként segíthet a kulcsszókutatásban, a SEO-barát tartalom generálásában, a technikai SEO problémák elhárításában, a linképítésben és a versenytárselemzésben a korábbiaknál még hatékonyabban.

Continue reading

Webáruház indítása: fogadd el, itt is igaz, hogy az okos mások kudarcaiból sokat tanul

Egy webáruház üzemeltető sikereiről és kudarcairól a tanácsadók tudnak a legtöbbet, mert számos vállalkozással találkoznak, így esettanulmányokból tudják leszűrni az általános tapasztalatokat. A webáruház indítási folyamatnak ez is a része – akkor is, ha a már gyakorló cégek erről gyakran megfeledkeznek.

Continue reading

Expanzióra fel?! – A külföldi terjeszkedés buktatói az e-kereskedelemben

export

A GKID és Mastercard közös felmérése szerint hazánkban csupán az e-kereskedők 14 százaléka értékesít a határon túlra, így a hazai webshopok 86 százaléka egész egyszerűen kihagyja az export lehetőségét. Eközben a kínai kereskedők is egyre hatékonyabban tarolják le olcsó tömegcikkekkel a vásárlóerő csökkenése miatt minden korábbinál nyitottabbá váló európai vásárlókat.

Continue reading

Bőgel György: Sárkánnyal versenyezni

kínai

A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése – remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.

Continue reading

Eddig a ChatGPT még csak az első iPhone szintjén mozgott

Weboldal vagy webshop tulajdonos vállalkozóként mindenképp érdemes megértenünk, hogy milyen folyamatok és fejlesztések zajlanak a mesterséges intelligencia területén. ChatGPT vagy más a befutó? Tudnunk kell, mert csak így őrizhetjük meg pozíciónkat a piacon, és fejleszthetjük a belső folyamatainkat. Összeszedtem, mire számítok a mesterséges intelligenciától 2024-ben.

Continue reading