Néhány hasznos forrás, melyek megismertetnek a dizájn alapjaival, inspirációt adhatnak, segítenek megtalálni a legjobb ingyenes és prémium betűkészleteket, továbbá a teszteléshez szükséges eszközöket.
Continue readingHernádi Gábor
A HD marketing ügynökség ügyvezető tulajdonosa, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) alapító tagja és jelenlegi elnökségi tagja.
Continue readingÉv végére 11,5 milliárd eurós lehet a svéd e-kereskedelmi piac
A svéd e-kereskedelemben minden fronton növekedés várható, az iparág várhatóan 11,5 milliárd euró (109,5 milliárd korona) értéket ér el 2017-ben.
Continue reading6 tipp az élményalapú kereskedelemhez
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.
Continue readingVasárnapi kiszállítást indít Franciaországban a La Poste
Chronopost elnevezésű leányvállalatán keresztül hamarosan vasárnapi csomagkézbesítéssel áll ügyfelei rendelkezésére a La Poste francia postaszolgálat.
Continue readingRománia is csatlakozott a DHL hálózatához, további bővülés várható
További bővítések után a német székhelyű DHL határokon átnyúló csomagkapcsolt hálózata már 26 európai országot foglal magába.
Continue readingA vásárlói élmény tervezésének alapja – a perszóna
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.
Continue readingAmit a 14 napos elállási jogról tudni érdemes
2014 óta úgynevezett elállási jog illet meg minden internetes vásárlót, akik e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatják.
Continue reading5 tipp a bevétel növelésére szegmensek használatával
Elemzői szempontból az összesített adatok mit sem érnek. Ahhoz, hogy összegyűjtött adataink nekünk dolgozzanak, fel kell szeletelni, kockára kell vágni őket.
Continue readingMikor érdemes egy webshopot lecserélni?
Egy fizikai üzlet karbantartása napi feladat, ugyanígy az online üzlettel is állandóan foglalkozni kell. De mikor érdemes az apróbb javítások helyett egy új webshop kialakításába belefogni?
Continue reading