Skip to content

szegmentálás

5 szempont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat
-
Mi a fontos különbség a szegmentáció és perszonalizáció között, és mindez miért számít? Tisztázzuk a marketing automatizáció alapfogalmait, és a helyes használatukat.
Fontos kérdések egy email automatizációs rendszer kiválasztásakor
-
A korszerű és hatékony email kampányokban a siker kulcsa a perszonalizáció, vagyis hogy az adott ügyfélnek releváns tartalmat adjunk. Az alábbi szempontok segítenek a célnak megfelelő és hosszú távon is hatékonyan üzemeltethető rendszer kiválasztásában.
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.
5 tipp a bevétel növelésére szegmensek használatával
-
Elemzői szempontból az összesített adatok mit sem érnek. Ahhoz, hogy összegyűjtött adataink nekünk dolgozzanak, fel kell szeletelni, kockára kell vágni őket.