Az üzletnek jót tesz, ha a cég elnyer egy rangos díjat. A tavalyi győzteseket arról kérdeztük, milyen volt megkapni Az Év Internetes Kereskedője címet.
Continue readingA Zara is AR-alkalmazással próbálja fokozni a vásárlói élményt
A boltokban, a kirakatban, de még a kiszállított csomagok tetején is virtuális modellek fogják bemutatni a ruhákat.
Continue readingSEO: 5 taktika, amit akár már ma elkezdhetsz használni
Az összetett keresőoptimalizálási folyamatnak is van pár alapvető lépése, ami könnyen és gyorsan alkalmazható.
Continue readingHogyan azonosíthatjuk és szűrhetjük ki a megtévesztő értékeléseket
A vásárlói döntésünknél nagy mértékben támaszkodunk mások véleményére. Csakhogy van, aki éppen ezért manipulálja a termékek és szolgáltatások értékelését.
Continue readingIngyenes online eszköz a GDPR megfeleléshez
Bulgáriában vezették be, de már magyarul is elérhető az online kérdőív, amely segít megállapítani, hogy egy cég mennyire készült fel a jogszabályi változásokra.
Continue readingAz email után az SMS lehet az e-kereskedők új csodafegyvere
Az email mindmáig vitathatatlanul az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, az alábbi két kampány viszont azt igazolja, hogy az SMS-re is lehet építeni.
Continue readingMár lehet nevezni az Év internetes kereskedője díjra
Megmérettetni mindig hasznos magunkat. A hazai e-kereskedőknek immár tizenkettedik alkalommal nyílik lehetősége ringbe szállni a díjért.
Continue readingKosárérték kutatás: a magyar webshopok fele nem biztonságos
A Kosárérték kutatása alapján a magyar webáruházak 84%-a mobil eszközökre megfelelően optimalizált, azonban csupán 52%-a biztonságos. A Google idei változásai jelentős hatással lesznek a rangsorolási algoritmusokra, ezáltal webshopok forgalmára és eredményére is.
Continue readingTöbb e-kereskedelmi platform Google Shopping integrációja is megszűnik
A BigCommerce, Magento és PrestaShop webshopot üzemeltetőknek ezentúl nem lesz olyan egyszerű hirdetéseket megjeleníteni a Google Shopping felületén.
Continue readingEU: újabb lépések az egységes e-kereskedelmi ÁFA felé
A tavalyi évben megszületett az egységes ÁFA kialakítását célzó terv első intézkedéscsomagja, és az Európai Bizottság azóta több javaslattal is jelentkezett.
Continue reading