A crowdtesting lezárultával TOP11-es listára szűrte le a Testbirds 300 lelkes tesztelője a pályázott versenyzőket mindkét kategóriában.
Continue readingFelvásárolja az Adobe a Magentót
A bővítéstől azt várják, hogy az Adobe Experience Cloud olyan B2B és B2C piacokon is versenyképes szolgáltatással bővüljön, amelynek segítségével a digitális marketing megtervezésétől egészen a vásárlások lebonyolításáig a teljes e-kereskedelmi folyamat lefedhető.
Continue readingIntenzíven terjeszkednének külföldön a cseh e-kereskedők
A sikeres, ugyanakkor zsúfolt cseh e-kereskedelmi piac szereplői számára logikus lépés a külföldi bővítés. Akár a magyaroknak is érdemi konkurenciát jelenthetnek.
Continue readingNemzetközi együttműködésbe kezdett a DHL és a Magento
Együttműködésbe kezdett a DHL és a Magento, amelynek révén a Magento felhasználók számára a DHL többféle expressz szállítási szolgáltatása is elérhetővé válik
Continue readingÍgy tűnj ki a tömegből: rendelés visszaigazoló levelek extrákkal
Az Email Markup használatával a rendelés visszaigazoló leveleinket extra funkcionalitással ruházhatjuk a fel a Gmailt használó vásárlóink számára.
Continue readingHelyzetjelentés: itt tart a kiskereskedelem technológiai fejlődése
Friss amerikai kutatás készült arról, hogyan olvad egymásba a hagyományos és az e-kereskedelem, és mindez hogyan érinti a kiskereskedelem egészét.
Continue readingA divat miatt nem tud áttörni az Amazon Európában
Hiába lépett be az Amazon immár húsz éve az európai piacra, érdekes módon épp az Amerikában sikeres ruházati termékeivel nem sikerül az élre törnie.
Continue readingElőre egyeztetett időpontban szállít a DHL Parcel
A DHL kísérleti szolgáltatása keretében egyelőre 20 városban lehet 18 és 21 óra között időzített kiszállítást kérni.
Continue readingFontos beállítás került az Analytics szolgáltatásba: az adatmegőrzési idő
A GDPR hatályba lépésének kapcsán a Google egy új opciót vezetett be az Analytics tulajdonoknál, és alapértelmezés szerint törli a 26 hónapnál régebbi, felhasználói szintű adatokat.
Continue readingAz élelmiszerüzletek sem kerülhetik el a technológiai fejlődést
Az élelmiszerüzletek egyre határozottabban alkalmazzák az omnichannel modellt – derült ki egy friss felmérésből.
Continue reading