A tudatos vásárlás témakörét járja körbe a Publicis Groupe Hungary 2022. végi médiapiaci felmérése, amely beszámol arról, hogy a vásárlók egy része már vissza is vitte vagy tervezi visszavinni az akciós időszakban vásárolt termékeit.
Continue readingMi az a headless webshop és hogy működik?
Mit jelent a headless kifejezés, kinek éri meg váltani és miért előnyös az új technológia használata? Cikkünkben részletesen kifejtjük mindezeket.
Continue readingHogyan lehet a kiszervezés értékteremtő?
A tevékenységek kiszervezése több évtizedes jelenség, sokan foglalkoznak vele, gazdag irodalma van. Ezt a cikket az „alapok alapjának”, az értékteremtés problémájának szenteljük.
Continue readingA profibarkacs.hu hobbiként indult, mostanra profi szerszámbiznisszé érett
A debreceni vállalkozás egy évtized alatt komoly kereskedővé nőtte ki magát. A két tulajdonost, Herpácsi Gábort és Mihala Ferencet kértük meg, hogy osszák meg velünk történetüket.
Continue readingCsomagolási trendek: mit vár az EU, hogyan csinálják a webshopok?
2022 novemberének végén látott napvilágot az EU által támasztott követelményrendszer, amelynek lényege az eldobható csomagolás visszaszorítása és az újrafelhasználható megoldások alkalmazásának ösztönzése.
Continue readingVégleges megoldás a webshopjogi problémákra
A VirtualJog alkalmazás folyamatos jogkövetés és naprakész ÁSZF és GDPR mellett többnyelvű szabályzatokat, cookie panelt, ügyvédi tanácsadást, vagyis 360°-os megoldást biztosít valamennyi webáruház számára.
Continue readingRobotok, önvezető csomagautomaták és a fogyasztók maximális kiszolgálása
Behind every five-start review there’s great logistics – avagy minden ötcsillagos értékelés mögött egy tökéletes logisztika áll. Perényi András beszámolója a Las Vegas-i Manifest logisztikai konferenciáról.
Continue readingÚjrahangolva: színre lép a Virgo Csoport
Az iWiW sikerével robbantak be, ám manapság kevésbé vannak reflektorfényben. Mi ennek az oka és mivel foglalkoznak most? Gordon Ákossal, a Virgo alapítójával beszélgettünk a cég jelenéről és jövőjéről.
Continue readingHogyan használd a ChatGPT-t SEO tartalmaid fejlesztésére?
Ezt a kérdést persze feltehetjük magának a ChatGPT-nek is, és a cikk végén ismertetjük is a saját válaszát. Összeszedtük, milyen célokra ajánlja a nemzetközi SEO szakma a ChatGPT a SEO tartalomfejlesztés terén.
Continue readingA fogyasztónak és a kereskedőknek is nehézséget okoz az árazási káosz
Az Ecommerce Hungary rendezvényén a sötét mintázatok alkalmazásáról, a helytelen üzleti gyakorlatokról és ezek elkerüléséről volt szó.
Continue reading








