Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Hol húzódik a határ: mikor beszélünk túlzó vásárlásról?

Hol húzódik a határ: mikor beszélünk túlzó vásárlásról?

A tudatos vásárlás témakörét járja körbe a Publicis Groupe Hungary 2022. végi médiapiaci felmérése, amely beszámol arról, hogy a vásárlók egy része már vissza is vitte vagy tervezi visszavinni az akciós időszakban vásárolt termékeit.

Continue reading
címlap felmérés termékvisszaküldés tudatos vásárlás

Mi az a headless webshop és hogy működik?

Mit jelent a headless kifejezés, kinek éri meg váltani és miért előnyös az új technológia használata? Cikkünkben részletesen kifejtjük mindezeket.

Continue reading
címlap headless Magento Oander

Hogyan lehet a kiszervezés értékteremtő?

A tevékenységek kiszervezése több évtizedes jelenség, sokan foglalkoznak vele, gazdag irodalma van. Ezt a cikket az „alapok alapjának”, az értékteremtés problémájának szenteljük.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary fulfillment kiszervezés

A profibarkacs.hu hobbiként indult, mostanra profi szerszámbiznisszé érett

A debreceni vállalkozás egy évtized alatt komoly kereskedővé nőtte ki magát. A két tulajdonost, Herpácsi Gábort és Mihala Ferencet kértük meg, hogy osszák meg velünk történetüket.

Continue reading
címlap export fizikai értékesítés kiskereskedelem kollekció szoftverfejlesztés

Csomagolási trendek: mit vár az EU, hogyan csinálják a webshopok?

Csomagolási trendek: mit vár az EU, hogyan csinálják a webshopok?

2022 novemberének végén látott napvilágot az EU által támasztott követelményrendszer, amelynek lényege az eldobható csomagolás visszaszorítása és az újrafelhasználható megoldások alkalmazásának ösztönzése.

Continue reading
címlap csomagolás fenntarthatóság trendek

Végleges megoldás a webshopjogi problémákra

Végleges megoldás a webshopjogi problémákra

A VirtualJog alkalmazás folyamatos jogkövetés és naprakész ÁSZF és GDPR mellett többnyelvű szabályzatokat, cookie panelt, ügyvédi tanácsadást, vagyis 360°-os megoldást biztosít valamennyi webáruház számára.

Continue reading
ÁSZF címlap GDPR virtualjog

Robotok, önvezető csomagautomaták és a fogyasztók maximális kiszolgálása

Manifest Future of Logistics

Behind every five-start review there’s great logistics – avagy minden ötcsillagos értékelés mögött egy tökéletes logisztika áll. Perényi András beszámolója a Las Vegas-i Manifest logisztikai konferenciáról.

Continue reading
címlap csomagautomata kollekció Logisztika USA

Újrahangolva: színre lép a Virgo Csoport

Újrahangolva: színre lép a Virgo Csoport

Az iWiW sikerével robbantak be, ám manapság kevésbé vannak reflektorfényben. Mi ennek az oka és mivel foglalkoznak most? Gordon Ákossal, a Virgo alapítójával beszélgettünk a cég jelenéről és jövőjéről.

Continue reading
címlap üzleti stratégia Virgo

Hogyan használd a ChatGPT-t SEO tartalmaid fejlesztésére?

Hogyan használd a ChatGPT-t SEO tartalmaid fejlesztésére?

Ezt a kérdést persze feltehetjük magának a ChatGPT-nek is, és a cikk végén ismertetjük is a saját válaszát. Összeszedtük, milyen célokra ajánlja a nemzetközi SEO szakma a ChatGPT a SEO tartalomfejlesztés terén.

Continue reading
ai ChatGPT címlap kollekció mesterséges intelligencia SEO tartalomkészítés

A fogyasztónak és a kereskedőknek is nehézséget okoz az árazási káosz

A fogyasztónak és a kereskedőknek is nehézséget okoz az árazási káosz

Az Ecommerce Hungary rendezvényén a sötét mintázatok alkalmazásáról, a helytelen üzleti gyakorlatokról és ezek elkerüléséről volt szó.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary fogyasztóvédelem Gazdasági Versenyhivatal GVH meetup
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 74
  • 75
  • 76
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!