Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.
Continue reading7 ok, amiért a tartalmaidnak minőségi vizuális elemekre van szüksége
Figyelemfelkeltő képek, videók, infografikák és egyéb vizuális tartalmak nélkül semmilyen márka nem tud boldogulni az online világban. De hogyan járulhatnak hozzá ezek a SEO eredményekhez?
Continue readingJelentősen növelheti az élelmiszerárakat a hulladékgazdálkodási rendszer átalakítása
Az elmúlt évek során egy uniós irányelv útmutatása alapján az összes tagállamban, így Magyarországon is bevezetésre kerül az úgynevezett kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR).
Continue readingEzek ma a világ legnagyobb kiskereskedői
A közelmúltban 2 lista is napvilágot látott a globális top kiskereskedőkről. Az NFR és a Deloitte felmérése szerint a vezető szereplők szinte kivétel nélkül megőrizték pozícióikat, és tovább tudtak növekedni.
Continue readingMiért működik a gamifikáció, és hogyan motiválja a felhasználókat?
Ebben a cikkben áttekintjük a gamifikáció népszerű példáit, megismertetjük az oktalízis keretrendszerét, valamint megvizsgáljuk a gamifikáció helytelen alkalmazásának néhány lehetséges következményét.
Continue readingFast fashion és greenwashing: miért csukjuk be a szemünket?
A greenwashing az a marketingtörekvés, amely olyan termékeket vagy szolgáltatásokat próbál fenntarthatónak beállítani, amelyek valójában nem ütik meg ennek a mércéjét. Ez a jelenség sajnos több különböző iparágban jelen van – ezek közé tartozik a divat is.
Continue readingA TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére
A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.
Continue readingPinterest Shuffles: vizuális felfedezőmotor a Z generáció számára
Az e-kereskedők és marketingesek gyakran figyelmen kívül hagyják a Pinterestet, a „vizuális felfedezőmotort”, pedig egy jól körülhatárolható réteget nagyon hatékonyan érhetünk el a segítségével.
Continue readingMentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség
A mentorprogram célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is.
Continue readingLátjuk az e-kereskedelem jövőjét? – interjú Bognár Ákossal
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak…számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
Continue reading








