Wolf Gábor: ha előfizetéses rendszert indítasz, rögtön kiderül, kik a legjobb vevőid

előfizetéses

Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.

Continue reading

Egy könyv, ami letaglóz, olyan halálosan súlyos a diagnózisa

könyv

Száznál több tudóssal, aktivistával, újságíróval és íróval közösen készült egy könyv Greta Thunberg neve alatt arról, amit ma tudni kell a klímaválságról. A világ által egyszerre ikonizált és utált svéd klímaaktivista állítja: mindez elsősorban információs válság. Amiért szerinte leginkább a média a bűnös, mivel nem tudatosítja kellőképpen a helyzet komolyságát.

Continue reading

A logisztikával hódítja meg az európai piacot a kínai óriás

alibaba

Ha megkérdezzük Európa lakóit, hogy vásároltak-e már árut az Alibaba platformján, azt a választ kapjuk, hogy „Ugyan már, nem”. Ugyanakkor, ha meglátogatjuk az Alibaba logisztikai részlegét, a Cainiao liege-i raktárát, akkor olyan forgalommal találkozhatunk, ami nyilvánvalóvá teszi, hogy ez a kézlegyintés nem igaz. Az európaiak felfedezték a nagy kínai e-kereskedelmi piactér „kincseit”.

Continue reading

Nem mindegy, milyen marketinggel válik a webáruház láthatóvá

Az internet virtuális terében működő webáruházak láthatatlanok addig, amíg az internetes keresők nem dobják fel azokat a világhálón szörfözők képernyőire. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a jó marketingen múlik, hogy ez minél gyakrabban megtörténjen. Ez a webáruház indításról szóló sorozatunk következő tétele.

Continue reading

Digiméter 2024: a kereskedőcégek jobban digitalizáltak

Az országos reprezentatív mintán, 600 vállalkozás megkérdezésével készített friss kutatás szerint a magyar kkv-k digitalizációja visszatérni látszik a koronavírus előtti gyakorlatokhoz. A digiméter szerint a hat mért terület közül egyedül a digitális pénzügyek tudott szignifikánsan fejlődni, miközben az egyébként is legfejletlenebbnek számító marketing és sales visszaesett.

Continue reading

Megégették magukat a visszáru logisztikával a technológiai vállalatok

A digitalizáció előretörésének korszakában hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy vannak ágazatok, amelyek nagyon is földhöz ragadtak. Ilyen az elektronikus kereskedelem logisztikai háttere is, amelyet ugyan alaposan felforgatott a technológiai fejlődés, ám ettől még az árunak fizikai valójában is el kell jutnia feladótól a címzettig.

Continue reading