Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

EU: újabb lépések az egységes e-kereskedelmi ÁFA felé

Már csak a hónap végéig igényelhető vissza a külföldi áfa

A tavalyi évben megszületett az egységes ÁFA kialakítását célzó terv első intézkedéscsomagja, és az Európai Bizottság azóta több javaslattal is jelentkezett.

Continue reading
ÁFA címlap Ecommerce Europe EU

Már rá sem ismernénk: a SzEK.org alapítói az e-kereskedelem hőskoráról

Új digitális online szakmai szövetség indul 2021-ben

Tudta-e bárki is a 2000-es évek közepén, milyen lesz a mai e-kereskedelem? Erről kérdeztük a SzEK.org – mai nevén Ecommerce Hungary – néhány alapítóját.

Continue reading
címlap e-kereskedelem Ecommerce Hungary fejlődés interjú SzEK.org

Hogyan növeljük bevételeinket a Google Analytics eszközeinek használatával

Újabb lehetőségek a Google bővített terméktalálataiban

A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.

Continue reading
analitika Analytics bevétel címlap elemzés Google Analytics kollekció mérés statisztika

Csanda Viktor

Csanda Viktor

A Webformance Kft. alapító-ügyvezetője, a Dating Central Europe Zrt. IT- és termékfejlesztési igazgatója

Continue reading
Dating Central Europe Habostorta

PCI DSS kereskedőknek: mikor kell tanúsítvány az online fizetéshez?

PCI DSS kereskedőknek: mikor kell tanúsítvány az online fizetéshez?

A magyar piacon az a megszokás, hogy a kártyaelfogadó oldalára irányítjuk a vásárlót, ahelyett hogy a webshopban fizettetnénk ki a rendelését, külföndön azonban pont az ellenkezője a divat. A megoldás kulcsa a PCI DSS tanúsítvány, de mikor is van erre valóban szükség?

Continue reading
bankkártya kártyaelfogadás kiemelt téma online fizetés tanúsítvány

Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac

A húsvét az új karácsony - tapasztalatok nagyvállalati szemszögből

Az elmúlt hat év alatt megtízszereződött a hazai online fizetési piac, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére: a közhiedelemmel ellentétben a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is.

Continue reading
biztonság címlap online fizetés piackutatás

A pozitív vásárlói visszajelzések 4 titka

A pozitív vásárlói visszajelzések 4 titka

A vásárlóktól származó értékelések jelentős hatást gyakorolnak az értékesítési mutatóinkra. Íme néhány tipp, hogyan szerezzünk minél több pozitív értékelést.

Continue reading
címlap értékelés social proof véleményezés visszajelzés

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül, amelyeket nemcsak a legnagyobb arányban használnak a webáruházak, hanem a leghatékonyabbnak is ítélnek.

Continue reading
címlap eNet keresőoptimalizálás online marketing remarketing SEO

10 tipp, hogyan növelheti a jó árazás az eladásokat

10 tipp, hogyan növelheti a jó árazás az eladásokat

Az áraink megállapításánál nem csak a költségeinket kell figyelembe venni, hanem lélektani szempontokat is. Íme néhány megszívlelendő tanács.

Continue reading
ár árazás címlap pszichológia tipp

Starcz Ákos

Starcz Ákos

Közgazdász, közel húsz éve foglalkozik internetes csatornák és digitális brandek fejlesztésével, menedzselésével.

Continue reading
Libri Next Wave Europe
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 211
  • 212
  • 213
  • ...
  • 237
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Gerzsenyi Zsolt: „Az Amazonon sikeresnek lenni nem szerencse kérdése”
Andrejszki Richárd: „Magamat afféle deszantosnak látom, aki szeret ott lenni, ahol az események zajlanak”
Nestiszappan.hu: 20 éve tartó rajongás gyümölcse
Érkezik az Instant Checkout az OpenAI-tól – Semmi se lesz már olyan, mint rég?
Kényszer és érdek is a webáruházas csomagolóanyag újragondolása

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!