A kutatás szerint a felhasználók olyan mobil appokat szeretnének látni a piacon, amelyekben alkalmazáson belüli terméktámogatás is elérhető.
Continue reading5 ajánlott eszköz A/B teszteléshez
Korábbi cikkeinkben bemutattuk az A/B tesztelés módszertanát, majd a gyakorlati alkalmazással kapcsolatos tippeket, most összeszedtünk öt általunk kedvelt eszközt, amelyek segíthetnek a munka során.
Continue reading8 ajánlott e-mail e-kereskedőknek
E-kereskedőként az elektronikus kommunikáció, az e-mail küldés elkerülhetetlen része a üzletmenetnek, azonban számos lehetőségünk van arra, hogy az e-mailt a vásárlói elkötelezettség, valamint a bevételnövelés szolgáltatába állítsuk.
Continue readingÚj B2B fizetési megoldás a Visától
Az amerikai hitelkártyaóriás nemrégiben hirdette meg Visa Ready programját, amely új környezetet teremthet az üzleti partnerek közötti e-kereskedelmi megoldásoknak.
Continue readingDeák András
E-kereskedelmi és fizetésforgalmi szakember több mint 15 éves szakmai múlttal.
Continue readingAnalytics egyéni jelentések: kulcsfontosságú riportok egyszerűen
Ha egyszer megtervezzük és végiggondoljuk, milyen adatokra és milyen struktúrára van szükség, meggyorsítjuk a napi, heti, havi elemzések elkészítését.
Continue readingE-kereskedelem Nyugat-Európában: 13,9 százalék 2022-re
Az e-kereskedelem 2022-re Nyugat-Európában a teljes kiskereskedelmi értékesítés 13,9 százalékát teszi majd ki – jelzi előre a Forrester kutatóintézet.
Continue readingMilyen technológiát használnak a magyar webáruházak?
Webáruház indításakor az egyik legnehezebb döntés az, hogy milyen platformot válasszunk. Érdemes alaposan körüljárni a kérdést, amelynek egyik megközelítés minden esetben a piac áttekintése: mit használnak a többiek?
Continue readingHogyan optimalizáljunk hangalapú keresésre?
Manapság az összes Google-keresés több mint fele már valamilyen mobil eszközről származik, ezek 20%-a pedig hangutasítással történik.
Continue readingNálunk is indul a Facebook Marketplace
A Facebook tavaly ősszel négy országban, kísérleti jelleggel elindult piactere augusztus közepén 17 újabb országban, köztük Magyarországon is elérhetővé vált. Az új funkció szokás szerint fokozatosan, néhány nap alatt jelenik meg minden felhasználó oldalán. Vagyis akinek még nem működik a Facebook Marketplace linkje, annak egy kicsit még türelemmel kell lennie.
Zuckerberg csapata már 2015-ben bevezette az Adásvételi csoportokat, de úgy érezték, ez a megoldás nem elég hatékony. A felhasználónak ugyanis meg kell találnia, és végig kell járnia a különféle tematikus csoportokat, ha kereskedni akar. Ezzel szemben az új Marketplace-t használva könnyen és gyorsan, egyetlen helyen töltheti fel eladásra szánt termékeit, amit ettől fogva minden Facebook felhasználó láthat.
Éppen ezért jó esély van rá, hogy a szolgáltatás komoly kihívást fog jelenteni a legtöbb apróhirdetési oldalnak, mint például a Jófogás és a Vatera.