A tavalyi évben megszületett az egységes ÁFA kialakítását célzó terv első intézkedéscsomagja, és az Európai Bizottság azóta több javaslattal is jelentkezett.
Continue readingMár rá sem ismernénk: a SzEK.org alapítói az e-kereskedelem hőskoráról
Tudta-e bárki is a 2000-es évek közepén, milyen lesz a mai e-kereskedelem? Erről kérdeztük a SzEK.org – mai nevén Ecommerce Hungary – néhány alapítóját.
Continue readingHogyan növeljük bevételeinket a Google Analytics eszközeinek használatával
A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
Continue readingCsanda Viktor
A Webformance Kft. alapító-ügyvezetője, a Dating Central Europe Zrt. IT- és termékfejlesztési igazgatója
Continue readingPCI DSS kereskedőknek: mikor kell tanúsítvány az online fizetéshez?
A magyar piacon az a megszokás, hogy a kártyaelfogadó oldalára irányítjuk a vásárlót, ahelyett hogy a webshopban fizettetnénk ki a rendelését, külföndön azonban pont az ellenkezője a divat. A megoldás kulcsa a PCI DSS tanúsítvány, de mikor is van erre valóban szükség?
Continue readingHatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac
Az elmúlt hat év alatt megtízszereződött a hazai online fizetési piac, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére: a közhiedelemmel ellentétben a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is.
Continue readingA pozitív vásárlói visszajelzések 4 titka
A vásárlóktól származó értékelések jelentős hatást gyakorolnak az értékesítési mutatóinkra. Íme néhány tipp, hogyan szerezzünk minél több pozitív értékelést.
Continue readingA webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül, amelyeket nemcsak a legnagyobb arányban használnak a webáruházak, hanem a leghatékonyabbnak is ítélnek.
Continue reading10 tipp, hogyan növelheti a jó árazás az eladásokat
Az áraink megállapításánál nem csak a költségeinket kell figyelembe venni, hanem lélektani szempontokat is. Íme néhány megszívlelendő tanács.
Continue readingStarcz Ákos
Közgazdász, közel húsz éve foglalkozik internetes csatornák és digitális brandek fejlesztésével, menedzselésével.
Continue reading








