Az eMAG tulajdonában lévő gyorspostaszolgálat hamarosan az ország egész területét le fogja fedni a szolgáltatásaival.
Continue readingDrónokkal és robotizált raktárakkal folytatja az európai terjeszkedését a JD.com
Teljesen automatizált, robotok által üzemeltetett logisztikai központ építésébe kezd a kínai e-kereskedelmi óriás, a JD.com Hollandiában.
Continue readingA PayPal termékvisszaküldést lebonyolító startupot vásárolt
A PayPal teljes tulajdonjogot szerzett az online vásárolt árucikkek visszaküldésével foglalkozó startupban, a Happy Returns-ben, hogy nagyobb szerepet vállalhasson a vásárlást követő folyamatban.
Continue readingAngliában bővít és virtuális látogatásra invitál az Amazon
Az Amazon 10 ezer új munkahelyet hoz létre az Egyesült Királyságban, amivel a szigetországban lévő alkalmazottainak száma eléri majd az 55 ezret. Emellett vezetett túrákra várják az érdeklődőket a cég brit fullfilment központjaiban.
Continue readingA valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen
Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban. Ennek az élénkülésnek az online kereskedelemben az egyik első katalizátora lehet az Év Webshopja 2021 verseny.
Continue readingEseményajánló: „E-kereskedelem: a nemzetközi piachódítás lehetőségei és kihívásai”
A Growww Digital 2021. máus 26-án, szerdán mindenkit vár ingyenes online szakértői délutánjára, ahol 6 szakértő mutatja be a külföldi üzleti terjeszkedés feltérképezhetőségét, lehetőségeit, kihívásait.
Continue readingA GKI Digital közzétette a legfrissebb e-toplistáját
A lista élén több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett.
Continue readingBiztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?
A remarketing hirdetésekre fontos jogi szabályok vonatkoznak. Cikkünk segít, hogy ne véts GDPR hibát, és mindenképpen eleget tegyél a követelményeknek.
Continue readingAz e-kereskedelem egy éve: mit és hogyan vásároltunk online?
Gyakrabban rendeltünk online az elmúlt egy évben, inkább készpénzmentesen fizettünk, futárral szállíttattuk ki. A legnépszerűbb kategória a ruházat volt, de háztartási kis- és nagygépekre is nagy volt az online kereslet.
Continue readingLokációanalízis: nagy benne a potenciál, de a hazai kereskedőknél még gyerekcipőben jár
A térinformatika eredményeit a megkérdezett országokban nagyon széles körben és sokféleképpen használják, miközben Magyarország e tekintetben még csak az út elején jár.
Continue reading








