A livestream vásárlás egyre komolyabb szeletet hasít ki a piaci tortából és úgy tűnik, hogy a lendület nem lankad: a jelek szerint a válság végének közeledtével sem csökken az értékesítési módszer népszerűsége.
Continue readingSEO és pandémia: mi változott és hogyan tovább?
Az elmúlt másfél évnyi járványhelyzet a világgazdaság legkülönbözőbb területeit forgatta fel fenekestül. De vajon hogyan csapódott le mindez a keresőoptimalizálás területén? Pál Zoltán Gábort, az ALH Consulting ügyvezető-tulajdonosát kérdeztük.
Continue readingReacty Digital: rekord évet zártak a hazai webáruházak
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 milliárd forintot, először lépve át az 1000 milliárdos lélektani határt – derült ki a Reacty Digital felméréséből.
Continue readingA Shopify-Pinterest integráció már Magyarországon is elérhető
A Shopify és a Pinterest közötti együttműködés már 4 éve létezik, azonban 2021 májusában további országokra terjesztették ki a megállapodást – köztük Magyarországra is.
Continue readingRossmann: a csomagok 99%-át a vásárló által kért időablakban adjuk át
A Rossmann idén tavasszal saját futárszolgálatot indított, és akár napon belüli szállítást is vállal. A szolgáltatásról Fürjes Ádámot, a cég onlinemarketing-csoportvezetőjét kérdeztük.
Continue readingTények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.
Continue readingA digitális jelenlét egyre jobban befolyásolja a kereskedelmi teljesítményt
Az Econsultancy és Decibel piackutató cégek által készített kutatás szerint komoly összefüggés mutatható ki az egyes cégek valós kereskedelmi teljesítménye és a felhasználóinak digitális élménye között.
Continue readingBármikor és gyorsan: ezt várjuk az online fizetéstől 2021-ben
Tartozzunk bármelyik korosztályhoz, online fizetés nélkül már-már el sem tudjuk képzelni az életünket. A Neticle friss elemzéséből most kiderül, mely szolgáltatások a legnépszerűbbek erre a célra.
Continue readingSzerezd meg a világ leggazdagabb vevőit
A német vásárlók átlagon felüli mértékben aktívak az online térben, ugyanis a lakosság közel 90%-a vásárolt már online legalább egy alkalommal.
Continue readingE-kereskedelem: a nemzetközi piachódítás lehetőségei és kihívásai
E-kereskedőknek utat mutatva öt szakember, egyenként 20 perces előadásban osztotta meg tapasztalatát, melyek videófelvétele most visszanézhető.
Continue reading







