Az immáron ötödik alkalommal meghirdetett megmérettetés záróeseményére szeptember 17-én került sor, amikor is az esemény házigazdája, Gundel Takács Gábor kihirdette a 11 tagú zsűri által közel 500 jelentkezőből kiválasztott első három helyezett webshopot, valamint a különdíjasokat.

Egy estére ismét az e-kereskedelem fontos színterévé változott a Spoon Rendezvényhajó, hiszen ezen a csodálatos helyszínen rendezték a hazai webshopok egyik legrangosabb megmérettetése, a 2021-es Az Év Webshopja verseny díjátadó gáláját.

Kihirdették Az Év webshopja verseny idei győzteseit

Az eredményhirdetést megelőzően a verseny szellemi atyja, Rácz Péter mondta el megnyitó beszédét, amelyben megköszönte a versenyzők részvételét, illetve a szponzorok segítségét. A Complexpress Logisztikai Kft. vezetőjeként kijelentette, hogy az est során biztosan nem beszél majd a cégéről, hiszen a gála és az egész verseny semmi másról nem szól, mint a résztvevőkről, munkájuk támogatásáról, és ismertségük elősegítéséről. Fontosnak tartotta kiemelni, hogy soha még ennyien nem neveztek az Év Webshopja versenyre, amelynek célja továbbra is a hazai e-kereskedelem innovatív, ügyfélközpontú szereplőinek díjazása és segítése.

Kihirdették Az Év webshopja verseny idei győzteseit

Ezt követően került sor a már említett eredményhirdetésre, amelynek értelmében idén a 25 döntőbe jutott versenyző közül a következő webshopok végeztek az élen:

1. díj: Bubbaland.hu
2. díj: Játszótérland
3. díj: Mr. Alkohol

Különdíjak:

Webdesign különdíj: Bubbaland.hu
UX különdíj: Mix Your Nature
UI különdjí: Mix Your Nature

Kihirdették Az Év webshopja verseny idei győzteseit
Az első helyezett Bubbaland.hu egyik alapítója, Boda László (a képen balról a második) lapunknak azt nyilatkozta, hogy egyáltalán nem számítottak az eredményre – inkább csak kapcsolatépítési céllal jöttek el a gálára, így hatalmas meglepetésként érte őket a győzelem, és a különdíj elnyerése. A webshopot egyébként szinte teljes egészében ketten találták ki, tervezték és szövegezték feleségével, akitől az ötlet is származik. Mivel még csak 2 éve működnek, az oldaluk sokat változott, fejlődött a verseny alatt is, amit a zsűri tagjai külön ki is emeltek pozitívumként számukra. Arra a kérdésre, hogy a verseny tapasztalatainak tükrében mit tanácsolna a most induló e-kereskedőknek, azt válaszolta, nagyon fontosnak tartja, hogy megfelelően elemezzük a versenytársakat, folyamatosan tanuljunk nagyobb, külföldi példákból is, és természetesen az ügyfelet helyezzük a középpontba: legyen kifogástalan az ügyélszolgálatunk, és mindig többet adjunk annál, mint amit a vásárlók elvárnak.

Kihirdették Az Év webshopja verseny idei győzteseit
A dicsőségen és a verseny izgalmán túl a díjazottak értékes felajánlásokkal lettek gazdagabbak, amelyeket a támogató cégek képviselői adtak át: összességében több millió forint értékű szolgáltatás és egyéb hasznos díj került átadásra. Az ünnepélyes díjkiosztót kötetlen hangulatú, élőzenés vacsora követte, és az este során lehetőség nyílt arra is, hogy a résztvevők jobban megismerjék egymást – ami a szervezők egyik legfontosabb célja a rendezvénnyel.

Az idei megmérettetés ugyan lezárult, de hamarosan lehet majd nevezni a következő, 2022-es Az Év Webshopja versenyre, ahova a vállalkozás méretétől és ismertségétől függetlenül a szervezők ismét várják a hazai e-kereskedők jelentkezését.