Idén 14. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.

A tavalyi felmérésben közel 700 webáruház vett részt, melynek eredményeiről mi is beszámoltunk. A szervezők az idei évben rekordszámú kitöltésre számítanak, így – körülbelül 1000 hazai e-kereskedő közreműködésével – az eredmények várhatóan hűen tükrözik majd az iparág helyezetét.

A felmérés anonim és többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ:

  • hogyan változott a webáruházak forgalma a COVID hatására?
  • Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
  • Ki mely marketingeszközt tartja a leghatékonyabbnak, és melyiket használja?
  • Mennyit költenek a webáruház marketingjére az e-kereskedők?
  • Mennyien rendelkeznek hagyományos (offline) üzlethelyiséggel a webáruház mellett?
  • Mennyire jellemző a hazai webshopoknál a külföldre történő értékesítés?

Az adatgyűjtés 2021. szeptember 24-ig tart, az eredményeket pedig várhatóan október végén publikálják majd.

A szervezők a kérdőívet kitöltők számára egy Webáruház Marketing Csomagot biztosítanak, illetve 10 db belépőjegyet is kisorsolnak a 2022-es Ecommerce Expo-ra.

A garantált Webáruház Marketing Csomag tartalma:

  • Webáruház Marketing Webinárium
  • Webáruház Marketing Útmutató 5.000 Ft értékű kuponkód
  • Instagram Útmutató webshopoknak 30 napos ötletnaptárral
  • SEO Alapok Kurzus 50%-os kuponkód
  • SEO ellenőrző lista.

A felmérés célja, hogy valós képet adjon a hazai e-kereskedelem helyzetéről, ezért kérjük azon olvasóinkat, akik webáruházat üzemeltetnek, szánjanak 10 percet a kérdőív kitöltésére, amely az alábbi linken anonim módon kitölthető:

Nagy Webáruház Felmérés 2021 kérdőív