Idén 14. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.
Continue readingÍgy működik a mobile-first indexing a gyakorlatban
Ahhoz, hogy az oldalunkat a Google algoritmusai kedvezően rangsorolják, mindenképp mobilra kell optimalizálnunk. De pontosan mire kell odafigyelni?
Continue readingÚj bemutatótermet nyitott az eMAG az Etele Plazában
A frissen átadott Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb eMAG bemutatóterem: a gigantikus showroomban többféle terméket lehet majd kipróbálni, mint a korábbi boltokban.
Continue readingÚj Marketplace programokkal támogatja a hazai kereskedőket az eMAG
Az eMAG Marketplace partnerei számára rendezett Sellers’ Day-en három nagyszabású program indulását is bejelentette.
Continue readingTippek itthon is elérhető környezetbarát csomagolóanyagokra
Ahogyan egyre fontosabbá válik a fogyasztók számára a fenntarthatóság, úgy válnak egyre népszerűbbé a különböző környezetbarát csomagolóanyagok.
Continue readingFuture Trade 2021: merre tart a magyar kiskereskedelem?
Első alkalommal rendezték meg a kiskereskedői szakma legújabb, Future Trade elnevezésű konferenciáját, amely – nevéhez híven – leginkább a hazai kereskedelem várható legfontosabb trendjeire, újításaira fókuszál.
Continue reading6 fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma
A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.
Continue readingNem szívesen fizetnek többet a Kínából rendelt árukért a magyarok
Idén július 1-től egy uniós rendelet nyomán megszűnt a kis értékű import termékek áfamentessége, így minden, Európai Unión kívülről rendelt csomagra be kell fizetni a vámot, az áfát, valamint magának a vámkezelésnek a díját is.
Continue readingMáris változtat a Google a nemrég bevezetett Page Experience mutatóin
A 2021 júniusi Page Experience update-tel bevezetett jelentésből kiveszik a Safe Browsing (Biztonságos böngészés) szignált, ami az oldalak rangsorolásában sem játszik majd szerepet.
Continue readingAz e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják
Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben.
Continue reading








