A tervek szerint 55.000 új munkahelyre készül munkavállalókat szerződtetni az Amazon az elkövetkező hónapokban.
Continue readingA MailChimp 10 milliárd dolláros felvásárlásról tárgyal
A Bloomberg értesülései szerint a KKV-kra specializálódott e-mail marketing szolgáltató iránt több nagy cég is érdeklődik.
Continue readingA pandémia miatt a trade show-k is az online térbe költöztek
A koronavírus-járvány hatására a nagykereskedelmi termékbemutatók a virtuális térbe költöztek. Bár a pandémia okozta recesszió enyhülni látszik, ha ez a kereskedőkön múlik, nagy valószínűséggel ott is maradnak majd.
Continue readingÍgy erősíti a Decathlon ügyfélszolgálatát a Bobblo chatbot rendszer
A piacvezető sportszer-kereskedő így tudta automatizált megoldásokkal ellensúlyozni a járványhelyzet miatt ránehezedő egyre nagyobb terhelést – úgy, hogy közben még javult is az ügyfélszolgálat megítélése.
Continue readingAz Amazon a piactéren eladott problémás termékekért is fizet kárpótlást
Az Amazon nemrég bejelentette, hogy a piacterén keresztül, a szerződött kereskedők által eladott termékeknél is fizetni fog kompenzációt, amennyiben azok személyi sérülést vagy vagyoni kárt okoznak.
Continue readingAz Instagramon már 60 napra visszamenőleg is láthatók a statisztikák
30 naposról 60 naposra növekedett az Instagram Insights (Elemzések) adatlekérési intervalluma, ami azt jelenti, hogy a fiókstatisztikák a már kéthónapnyi idősávra visszanézhetők és elemezhetők.
Continue readingGKI Digital-Árukereső: a növekedés motorja a rendelési gyakoriság növekedése
Az online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése– derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.
Continue readingA Prefixbox termékkereső újra a Gartner Market Guide elismert szolgáltatói között
A magyar Prefixbox szemantikus keresőmotorja és termékkereső moduljai kiemelt szolgáltatói elismerést kaptak a most megjelent Gartner 2021 Market Guide for Digital Commerce Search tanulmányban.
Continue readingTermék-előfizetések: 50-ből mindössze 1 ügyfél marad egy évnél tovább
Az elmúlt években komoly lökést kaptak a fizikai termékeket előfizetéses rendszerben értékesítő szolgáltatók, a járvány elmúltával azonban sokan egyre nehezebb helyzetben találhatják magukat.
Continue readingSpeciális webshopban vehetnek hirdetést mostantól akár a webshopok is
A a DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az onlinemédia-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását.
Continue reading








