Évről évre óriási ütemben nő az e-kereskedelmi forgalom. Az egyre nagyobb versenyben az automatizálási megoldások akár jelentős versenyelőnyt is jelenthetnek. Sárospataki Alberttel, a Billingo vezérigazgatójával arról beszélgettünk, milyen innovatív megoldások lendíthetik előre a vállalkozásokat.
Milyen innovatív megoldásokat vezetett be a Billingo és hogyan segíthetik ezek a webáruházak működését?
A Billingo a kezdetek óta hangoztatja, hogy egyszerűsíteni és gyorsítani szeretné a vállalkozások mindennapi munkáját. Ehhez az automatizálás kulcstényező. Ezért olyan világszínvonalú API-t fejlesztettünk, amellyel a számlázó néhány kattintással, akár fejlesztői közreműködés nélkül is integrálható a webáruházba vagy más online rendszerekbe. Ez azért jó a vállalkozásoknak, mert csak a számlázás automatizálásával több órányi munkaidőt spórolhatnak. Nagyobb forgalmú webáruházak esetén pedig szinte elvárt az automatikus számlázás.
A Billingo úgy működik, akár a legjobb munkatársunk: intézi a számlázást, az adatszolgáltatást, átadja a könyvelőnek a könyvelési anyagot, vezeti és rendszerezi a kiadásokat, elemzéseket és exportokat készít, segít az értékesítésben, naprakészen vezeti a pénzmozgásokat, segít összevezetni a beérkező utalásokat a számlákkal, foglalkozik a kintlévőségek csökkentésével és figyelmezteti a késedelmesen fizető ügyfeleket. Mindezt teljesen automatizáltan végzi, akár havonta 2 kávé áráért.
Tavaly 900 milliós befektetés adott új lendületet a Billingónak. Mik a jövőbeli tervek?
A Billingo elképesztő ütemben fejlődik, a hosszútávú célunk egy olyan online rendszer kialakítása, amelyben a számlázás mellett egyre több fontos cégvezetői és adminisztrációs feladat menedzselhető a Billingo felületéről. A befektetés finanszírozási biztonságot ad, így a tervezett fejlesztések a megfelelő ütemben és magasan kvalifikált kollégákkal zajlanak.
Az elmúlt hónapokban sorra érkeztek az automatizmusokat is tartalmazó első jelentős fejlesztések: a Bankszinkron, a Pályázatfigyelő, a Céginfó, a Partnerfigyelő, a Készletkezelő, a SoftPOS bankkártya elfogadási-megoldás vagy a Magyarországon teljesen egyedülálló Billingo Ads hirdetési megoldás.
Az új vezérlőpult felületén pillanatok alatt láthatók a legfontosabb összefüggések, pénzügyi adatok, nem vesz el időt a különböző oldalak, adatok és felületek közötti váltás, belépés. Így a mindennapi döntések is gyorsabban születnek. Az idő pedig pénz.
A Bankszinkron újdonságnak számít. Hogyan működik a gyakorlatban?
A Bankszinkron a Billingo legújabb, egyik leginnovatívabb fejlesztése, amivel akár 10 különböző bank és pénzintézet integrálható a Billingóba. A gyakorlatban a netbankban megjelenő, akár különböző pénzintézetekbe érkező tranzakciók a Bankszinkron felületén is automatikusan megjelennek. Így az összes pénzmozgás egy helyen, különböző netbanki belépések nélkül is látható. Akár egy-egy kattintással válthatunk az OTP-nél, K&H-nál vagy éppen CIB Banknál vezetett számlák adatai között.
A Bankszinkron segít a tranzakciók és a számlák összepárosításában is, így jóval gyorsabb a pénzügyi ellenőrzés és a rendszer a teljesített számlákat automatikusan fizetettre állítja.
Ha érdekelnek a Billingo korszerű, a vállalkozásokat segítő megoldásai, itt ingyenesen kipróbálhatod a rendszert.
(Támogatott tartalom)