A magyar e-kereskedők érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt vett a most elérhetővé vált ingyenes jótállási jegy minta kidolgozásában az illetékes minisztérium felkérésére.
Continue readingReacty Digital: vége van a kis értékű termékek külföldi rendelésének?
Tízből hét felnőtt magyar értesült a kis értékű külföldi küldemények áfamentességének megszűnéséről, ám a többség nem érzékelt ebből adódó változást a rendelési folyamat során.
Continue readingA PayPal növeli az EU és Nagy-Britannia közötti pénzforgalmi jutalékát
A szigetország és az Unió közti oda-vissza irányú tranzakciókat novembertől 1,29%-os díjjal terhelik majd – írja a BBC.
Continue readingA Rohlik Csoport 400 millió eurót fektet be automatizálásba
A kifli.hu-t üzemeltető Rohlik Csoport automatizált tároló- és visszakereső rendszert (ASRS) telepít a teljesítési központjaiba Európa-szerte, ezzel növelve a komissiózási hatékonyságot és a kapacitáskihasználást.
Continue reading8 új logisztikai egységet nyit az Amazon Németországban
Az amerikai megacég a bővítéssel tovább erősíti német hídfőállásait, újabb 3000 munkahelyet létrehozva országszerte.
Continue readingMiért utálják a felhasználók a felületek újratervezését?
A legtöbb termék redesignját a felhasználók szkeptikusan és zavartan fogadják, amiben a pszichológia nagy szerepet játszik. Mit tehetünk ez ellen?
Continue readingE-commerce startupból globális óriás: a Berlin Brands Group szárnyalásának története
A német e-commerce startup, a Berlin Brands Group mintegy 590 millió eurós, azaz több mint 700 millió dolláros tőkeemelést hajtott végre.
Continue readingKihirdették Az Év Webshopja verseny idei győzteseit
A megmérettetés záróeseményére szeptember 17-én került sor, amikor is az esemény házigazdája, Gundel Takács Gábor kihirdette az első három helyezett webshopot, valamint a különdíjasokat.
Continue readingKörnyezettudatos vásárlóvá nevelhető a Greta generáció?
Bár szavak és elkötelezettség szintjén a globális piacon mostanában fogyasztóként megjelenő Y generáció a legharcosabb környezetvédő, a fiatalok vásárlási szokásairól ez már a jóval kevésbé sem mondható el.
Continue readingÍgy használd a SWOT analízist a webshopod sikeréhez
A SWOT elemzés egy, a marketingben gyakran használt módszer, amely a stratégiaalkotás folyamatában játszik fontos szerepet, és e-kereskedelmi vonatkozásban is tökéletesen használható.
Continue reading








